Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   wie heeft er zich nog nergens anders ingeschreven? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=495489)

Faab 31-05-2003 16:40

wie heeft er zich nog nergens anders ingeschreven?

Ik heb nog steeds nergens ingeschreven en ik vraag me af tot wanneer dat mogelijk is voor een universiteit dan? :confused:
Niet voor een lotingstudie, maar voor kunstgeschiedenis...

Faab 31-05-2003 17:03

ik geloof niet dat iemand dat dus nog niet heeft gedaan...:(

Pla 31-05-2003 17:06

Voor het HBO kan het vaak tot na de eerste lesdag..
Misschien dat het op de uni ook zo is?
IK heb me overigens ook nog nergens ingeschreven hoor ;) Ik wil eerst zeker weten of ik geslaagd ben of niet :)

Yeah_Right 31-05-2003 17:06

Door 't internet was mn formulier niet binnengekomen en dacht ik dat ik telaat was met inschrijven. Toen ben ik naar IB-groep gegaan en die vertelden me dat het nog voor 1 september kon. No problem dus.

SuperSanne 31-05-2003 20:40

als je een toelatingstest moet doen, kun je het schudden.

Andijvie 31-05-2003 22:12

Kijk even op de site van de studie. Vaak kan het - zolang het geen lotingsstudie is ofzo - nog tot vrij laat..

Maar als je toch al weet wat je wil gaan doen, waarom schrijf je je dan nu niet snel in? Je kan dat zo via internet doen; formuliertje invullen, uitprinten, ondertekenen en opsturen. Heb je zo alles in één keer geregeld (stufi en inschrijving).

alwaysgood 01-06-2003 11:22

lotingstudie kon tot 15 mei,
andere studies kun je nog veel langer inschrijven.

lucy48 01-06-2003 14:50

Heb ik nog niet gedaan
Maar ik weet ook nog niet zeker of ik volgens jaar al wil gaan studeren
Maar volgens mij kan het in Augustus zelfs nog wel

rockyj 02-06-2003 10:57

Ik heb me ook nog nergens ingeschreven

metalgirl 02-06-2003 13:23

Ik ook niet.

Als het geen lotingstudie is kan het nog tot vlak voor de eerste lesdag, ze kunnen je namelijk niet weigeren.

Alleen nu hoorde ik dat je je moest inschrijven ivm het ov of de studiefinanciering 3 maanden voor september/oktober. Anders krijg je het niet op tijd.

Weet iemand daar iets van?

pyres74 02-06-2003 18:35

ja dat is zo...

want anders krijg je je ov en zo veel later en dat is goed kut omdat je dan (misschien) veel geld kwijtbent ivm openbaar vervoer. en wat betreft die stufi.... tja... je kan voorlopig altijd bij je ouders aankloppen toch? ;)

annette 02-06-2003 22:59

ov krijg je toch pas als je achttien bent of nie? :confused:
Ik heb me trouwes ook nog nergens ingeschreven...

Harrie 02-06-2003 23:04

ik heb me ook nog nergens ingeschreven..

_Moby_ 02-06-2003 23:25

ik heb me ook nog nergens ingeschreven, het probleem:

De particuliere opleiding "Hospitality en Evenementenmanagement" is een obsessie voor mij geworden, maar ik kan me er (nog) niet voor inschrijven omdat de opleiding €18000 kost exclusief kamertje en mijn ouders hebben geen zin om dat te betalen

js0- 02-06-2003 23:36

ik heb me nog nergens in geschreve...ik ga binnekort bellen voor een gesprek met de decaan VWO...

MevrouwM 03-06-2003 11:33

Ik heb me ook nog nergens ingeschreven, maar ik zal het van de week eens even regelen.
Volgens ij kan het tot heel laat, alleen dan heb je je ov en studiefinaciering niet op tijd ofzo...

sublime 03-06-2003 15:25

heb me ook nog niet ingeschreven en weet ook nog niet voor wat en of ik me wele rgens in wil schrijven en ik heb zó last van paniek en stress en anti-studie gevoelens op dit moment :(:(

(terwijl ik wel heel graag wil studeren hoor, heb alleen het gevoel dat alles tegen zit)

beuk 03-06-2003 15:46

Citaat:

metalgirl schreef op 02-06-2003 @ 14:23:
Ik ook niet.

Als het geen lotingstudie is kan het nog tot vlak voor de eerste lesdag, ze kunnen je namelijk niet weigeren.

Alleen nu hoorde ik dat je je moest inschrijven ivm het ov of de studiefinanciering 3 maanden voor september/oktober. Anders krijg je het niet op tijd.

Weet iemand daar iets van?

Ik weet niet precies hoe het zit maar de IBG is in ieder geval redelijk traag. Als je wel wilt gaan studeren maar je weet nog niet precies wat, zou ik toch alvast zo'n formulier naar de IBG sturen dat je gaat studeren. Je kunt daar nl. gewoon meerdere studies aangeven.. heb ik ook gedaan.

Pr0xy 04-06-2003 00:07

Citaat:

_Moby_ schreef op 03-06-2003 @ 00:25:
ik heb me ook nog nergens ingeschreven, het probleem:

De particuliere opleiding "Hospitality en Evenementenmanagement" is een obsessie voor mij geworden, maar ik kan me er (nog) niet voor inschrijven omdat de opleiding €18000 kost exclusief kamertje en mijn ouders hebben geen zin om dat te betalen

Je zou dat dan ook zelf moeten betalen vind ik, heb ik ook altijd gedaan

PardonMe 04-06-2003 17:54

Ik heb zelfs de brief voor de studiekosten al binnen!
Ik heb me een hele tijd geleden al ingeschreven..

inschrijven kan vaak nog tot heel laat, tenzij er een loting is voor die studie, dan had je je voor 15 mei aan moeten melden (geloof ik)

Hoe het zit met studiefinanciering en ov weet ik niet, ik heb dat gelijktijdig met het aanmelden voor mn studie gedaan..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.