![]() |
Over The Moon (Di-Rect's nieuwe album!)
wie heeft hem ook al en wat vind je ervan? Of ga je hem nog kopen?
Ik heb het album ook al en ik vind hem wel goed! (y) Mooie nr's staan erop, vooral rollercoaster en nr 12 *weet ff niet meer hoe ie heet en heb geen zin om te lopen :p * |
Citaat:
(naast kane dan..) |
ik heb er niets van gehoord dus ik kan er ook niet over oordelen
en waarschijnlijk blijft dat ook zo |
de double bass partijen zijn echt snoeihard
|
:D mensenkinders toch, gedraag je! :p
Ik heb em nog nie gehoord, ga wel wat downen denk ik..ik vond de vorige cd best leuk. :o :p |
Schijnt dat ik ze vanavond ga zien, samen met intwine :D
|
Citaat:
|
Ik heb ze 1x live gezien en ze zijn echt goed! Schijnbaar is het nieuwe album wat harder (tog?) dus ik denk dat ik hem wel een keer in een cd winkel ga luisteren en misschien wel koop
|
Citaat:
|
Ik kan niet wachten. :cool: (y) :D
|
goh wat ben ik benieuwd.
Gemaakte kutzooi Als ik ergens toch een ongelovelijke schijhekel aan heb is het wel aan di-rect. niet te geloven, aan die band heb ik echt serieus een gegronde haat. Wat een fucking idioten zijn dat zeg. Een beetje de moraalridders uithangen bijvoorbeeld op bevrijdingsfestivals 'de mensen in afrika hebben honger' JA ? WAAR DAN?! GEEF ME DETAILS STOMME PENISKOKER en ondertussen komen die eikels nog met een limousine aan en patserig uitstappen. Alsjeblieft laat er in een winkel 30 koekepannen op hun gezich tvallen. Deze band is gemaakt, en vooral het theatrale van die band staat me tegen. het overdreven geacteerde zogenaamde gevoeligheid die ze dienen uit te stralen. Of die Spike, die gewoon frans heet. laat die vent zijn pinken eraf hakken.... Ook bij een bevrijdingsfestivla, ik wachtte op de band erna, en toen zeiden ze aan eind: 'willen jullie meer?' nee tuurlijk niet. 15/25 meisjes gilden vooraan van wel drummer: 'willen jullie meer ja?' nee zeiden we wat dan? 'DAn krijgen jullie meer!" SUKKEL. Sjezus chrisuts wat haat ik die volslagen kutband. |
Citaat:
|
op mijn werk verkopen we ook het di-rect fotoboek das pas :cool: Zelfs half naakte Spike's erin :|
|
Citaat:
idd eng :eek: |
Citaat:
ik heb echt gelachen om dit verhaaltje |
Geweldige band zeg!
Nee ik heb er echt totaal niets mee. |
Hmmm ik heb over the moon al sinds dinsdag in huis en ik ben er helemaal verzot op.Maar gister ging hij toch een beetje vervelen na 8 X gedraait te hebben dus toen hebik maar ff Right in My soul ( candy dulfer) erin gestopt.
Hmmm Back to het topic Ik vind de cd erg afwisselend. Het zijn simpele liedjes en het verre weg van moeilijk meespeelbaar! Nummer 12 is geloof ik the life i live ( of issut nouandersom met die f en v :confused: ) Maar goed. Ik ben benieuwdt hoe snel ze de nieuwe cd op de planken zetten want discover ( vorige album) ging bij mij ookal achter mun kast na 2 maandjes :D :D Ik heb sinds gister weer andere muziek ontdekt dus daar ga ik me maar in verdiepen :D:D Maar di-rect blijft bij mij nog steeds op 1 staan. ( goh levensreddende jongentjes vergeet je nooit ) Groetjes Eva |
hmmm wat vinden jullie dan van het FOTOBOEK van di-rect?
Hitkrant is traag, heb hem nogniet binnen :D:D Schijnt dat die erg mooi is dus heeft mijn moeder hem besteld :D:D Groetjes (ik was dit bij mijn andere berichtje vergeten) |
ik heb het fotoboek dies wel vet
en de cd is helemaal top kende al veel nummers van concerten maar echt leuk. ook de teksten zijn stukken anders en muziek ook beter masssol jacqueline |
Citaat:
okay. |
Citaat:
- Conflict - Crass - Discharge |
leuke muziek :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, loop niet te fukken met the unseen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne...... half naakte Spike's in het fotoboek??Hmmm... misschien toch maar eens naar de Free Record Shop om het fotoboek te gaan bekijken :D |
Citaat:
|
kep ze gezien toen ze nog niet bekend waren, was leuk.
maar nu... appeblief niet meer zeg xag z vandaag in de hitkrant, als die meisjes int publiek *Kijk MiJ Es AlTo zIJn* nouwnouw je zou er tog spontaan zelfmoord van plegen??! :rolleyes: |
Ik heb ze 1x live gezien en dat was echt een goed optreden. Ik ben geen superfan eigenlijk niet eens fan, maar ik ga denk nog wel een keer naar een optreden van ze
|
Hoe geil is spike!
|
Citaat:
|
één foto van spike en je komt gelijk klaar :rolleyes:
nu mag t nog :D |
ORIGINEEL:
http://www.queenonline.nl/qph/small/...-q16tmuklp.jpg RIPOFF: http://www.di-rect.com/gfx/img-eccbc87e4b5ce2fjpg trieste band met trieste band leden die trieste nummer spelen dat geen greintje originaliteit bevat. |
Citaat:
|
blijft kutmuziek, hoe je het ook wendt of keert
|
Citaat:
|
ik zeg: fuck die band
|
Wat is er zo erg aan Di-rect als ik vragen mag?
|
Citaat:
Ja? Doe het dan. |
Citaat:
alstjeblieft zeg, toen ze nog niet bekend waren, deze jongens hebben vanaf het begin maar 1 doel gehad en dat is zo hoog mogelijk in de top40 komen te staan en een leuk zakcentje verdienen, dus ik kan me neit voor stellen dat er veel verschil tussen de band zat voordat ze bekend waren en toen ze dat nog niet waren. Hun muziek blijft klote |
het lijkt me niet echt leuk.. en ook neit echt de moeite waard
ik koop zowieso nooit cd's en brand ook niet. misschien dat ik wat download als het goed schijnt te zijn maar kopen, nee |
Hehehe, ik heb die cd ook, en hij secht vet gaaf!! :) (y) btw keb ook dat foto boek... DI-RECT RULEZZZ!!! BTW: nummer 12 heët 'The Life I Live' :rolleyes:
|
Ennuh trouwens er zijn heel veel mensen hier die nogal veel vooroordelen hebben, kijk dat je de muziek niet goed vind, oke... Maar ze doen et eg nie alleen voor et geld, ze doen et voor de lol omdat ze muziek maken leuk vinden, en das iets heel anders! En jah der zijn mensen die jaloers zijn jah, omdat ze der toevallig goed uitzien he!.. :o Tsjah, ze zijn iniedergeval niet arrogant en ze nemen tijd voor de fans! Iets waar veel artiesten nog van kunnen leren!!! Je krijgt hun tenminste op de foto, of je krijgt een handtekening...Dus hou alsjeblieft je bek met je gezanik dat ze et alleen maar om te verdienen doen enzow
|
Citaat:
als je in het gezicht spugen respectvol vind....... |
Citaat:
Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van…. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. Zit daar in die zaal… dat tuig begint te spelen… KUTMUZIEK!!!! Ongeïnspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten…!! |
Citaat:
nouw weet ik nie of we nouw muziek maken met gevoel :o misschien gevoel voor humor :o :p |
Citaat:
|
Citaat:
CHAPEAU! (y) (y) (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |