![]() |
Stomme huurders!!
Huurders die voortdurend overlast veroorzaken, moeten uit hun woning worden gezet kunnen worden.
Wat vinden jullie? |
dan moet je gaan klagen bij de politie.
|
Citaat:
|
Ja, vind ik ook...
Maar als iemand bv te harde muziek heeft aan staan, en niemand zegt er ooit iets van, dan natuurlijk niet. Huurder moet eerst aangesproken worden op z'n overlast :) En wat als verhuurders overlast bezorgen? Wij hebben een verhuurder die een tijdje terug gewoon de voordeur open deed en binnen kwam walsen. Hij had wel eerst geklopt, maar dat hoor je niet als je nog in bed ligt om 11 uur na een feest. Mja, dat vond ik toch echt niet kunnen.. en het is daarna nog een keer gebeurd, met een werknemer van hem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat kan niet zo makkelijk omdat er dan iemand moet getuigen en als je een beetje aggressief ingestelde buren hebt, wil niemand in de buurt getuigen (n):( ook de politie is niet echt een goede oplossing, die komen toch pas veel te laat, zodat als er eits ergs aan de hand is het al weer (meestal zo goed als) achter de rug is |
vind ik ook, mijn onderburen maken me echt :mad:
|
Citaat:
*oeps reclame* :cool: |
haha, volgens mij was dit een van je stellingen toch?! die je voor school moest doen?!
agh, ik weet niet of ze uit hun huis gezet moeten worden. Dan gaan ze ergens anders huren en bezorgen ze ook overlast. Je kan ze immers ook niet zomaar op straat zetten?! met een hoge boete (na enkele waarschuwingen) leren ze het wel af denk?! |
Wat is dat nou voor een stelling? Dat is gewoon geldend recht, hoor. Als een huurder zich onbehoorlijk gedraagt kan dat een grond zijn voor de verhuurder om de huurovereenkomst te ontbinden. Als er geen overeenkomst meer bestaat kan de huurder uit het huis gezet worden.
|
Citaat:
Ik ben het met je eens :) :o |
Bij onbehoorlijk gedrag wel ja.
|
je kunt jezelf ook nog asocialer gedragen dan de 'stomme huurders'
|
Citaat:
|
Ik zou eerst beginnen met een waarschuwing en een boete, en als het dan blijft duren gewoon aanklagen dat ze uit hun gehuurd huis moeten worden gezet.
|
Wij wonen dus ook in een huurhuis en onze buren dus ook en die maken echt veel lawaai. Met dit mooie weer hebben ze de radio binnen knoerthard aanstaan omdat ze anders buiten hun muziek niet horen. Als er 's nachts vechtende katten (waarvan er maar een van ons is) in onze tuin zitten dan gooit de buurvrouw shampooflessen, potten dagcreme of serviesgoed zoals borden naar buiten. Verder loopt ze heel de dag knoerthard te praten en te schelden tegen haar kinderen echt niet meer gezond gewoon. We hebben de politie en de woningbouwvereniging al een paar keer gebeld maar het helpt niets want een gezin met kinderen mag je niet op straat zetten en verder kunnen ze niets anders doen dan praten maar met dit soort mensen valt gewoon niet te praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |