![]() |
Help!!!!!!!!!!sms
waneer zou jij iemand veel smsjes sturen?
|
Als ik die persoon graag mag
|
Nooit. Ik heb niet eens een GSM.
|
als ik iemand graag mag.
|
nooit, vroegre wel maar daar groei je geloof ik overheen
waarom help! bij je topic naam, verklaar je nader bitte |
als ik iemand graag mag en die persoon heeft de aanleiding dat hij heel de tijd sms'jes wil krijgen door bvb iets in vraagvorm terug te sturen, anders zou ik effies bang zijn dat ik me opdring :o ...
|
als ik geld over heb..
nooit dus ;) |
Als ik een abonnement heb, rijk ben en iemand anders het voor me betaald.
|
Citaat:
|
Als ik weer een website tegenkom waar je gratis en onbeperkt smsjes kan versturen :p
|
Citaat:
|
Altijd, geld genoeg, abonnement + msn bundel.
|
als ik veel smsjes krijg waarin me iets gevraagd wordt...
|
Daar hoef je dus echt niet verliefd voor te zijn :p... Ik denk dat je dat wilde horen
Ik stuur geen smsjes, bezit geen GSM... |
Als ik die persoon aardig vind (en het hoeft inderdaad niet zo te zijn dat ik dan persé verliefd op die persoon ben, als je dat bedoelde...)
|
neej dat is idd zo..al stuurde ik wel megaveel smsjes over en weer met de jongen die nu mn vriend is, was tie toen nog niet...Maar nu smsen we ook nog veel...te veel eigenlijk...
|
Als ik melig ben en me verveel.
|
Ik sms alleen naar mensen die ik aardig vind, dus gewoon naar vrienden/vriendinnen
Maar ik sms extreem veel naar mensen die ik leuk vind (en dan leuk in de betekenis van 'verliefd' of 'bijna-verliefd') Maar wat is je probleem nou dan dat je deze topic deed? |
Als ik een gsm zou hebben, en als ik dan ook nog eens beltegoed zou hebben.
|
Naar hele goede vrienden :)
|
hoezo :confused:
Heeft iemand je veel smsjes gestuurd en nu vraag je aan ons wat dat kan betekenen..... Als je nou effe wat duidelijkheid geeft :rolleyes: En anders zullen de forumbazen wel om de hoek komen kijken http://users.skynet.be/THPH/slotjus/smileslotje.gif |
als ik iemand mag
als hij / zij leuke dingen terugstuurt als ik btg heb |
Verleden tijd, kunt beter bellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik iets te melden heb.
|
Citaat:
|
telefoonangst :confused: ik vind het juist makkelijker om over de sms iets te zeggen. en ik sms inmiddels niet zo veel meer, ffies geen geld. maar anders, ach ja, dan naar iedereen die ik mag.
|
als ik graag eens smsjes terug wil krijgen :p
|
Alleen als ik iemand heel leuk vind.
Voor de rest is sms onzin. |
Citaat:
|
Als ik zin heb om te sms-en :confused:
en geld over heb.... Maar wat is nu eigenlijk je bedoeling met dit topic..? :) |
Als ik gnoeg smstegoed zou hebben en ik zin heb om iemand te stalken ofzo :confused:
|
Als ik iemand veel te vertellen heb en bellen of afspreken kan niet.
Ofzo. :p Maar in de praktijk eigenlijk alleen als ik in een ruzie/discussie over de sms verzeild ben geraakt. |
ik stuur er per dag best wel veel naar mn vriend...:)
|
Als je dit vraagt omdat je denkt/hoopt dat iemand die jou errug veel smsjes gestuurd heeft je wel eens leuk zou kunnen vinden, dan klinkt dat bekend.
Maar... bleek achteraf niet waar te zijn en diegene smste gewoon omdattie het leuk vond om te sms'en en om zelf ook smsjes terug te krijgen |
Ligt aan de inhoud van de sms-jes lijkt me.
|
Als ik sms op mn mobiel zou hebben; Als ik degene moest spreken; als ik geld over had.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |