Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   As seen on screen... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=49606)

TearSong 10-04-2002 14:24

As seen on screen...

http://www.asseenonscreen.com/

een site waar je kleding, zonnebrillen etc etc kunt kopen die precies hetzelfde is als kleding van bekende mensen. Zo kun je topjes kopen die lijken op topjes die in de serie Friends gedragen zijn, of een zilveren hanger waarvan Britney Spears een identieke ook ooit gedragen heeft.

nou zie ik zelf niet in *waarom* iemand diezelfde kleding zou willen hebben. Ik heb ooit dat 'Fur Coats are worn by beautiful animals and ugly people' shirts gehad, en ik was er best blij mee. Totdat die Ruud uit Big Brother het op tv ging dragen. Toen was mijn shirt ineens 'het shirt van Ruud' geworden.

maar vind jij het wel een leuk idee of juist niet? en waarom?

Klaine Je 10-04-2002 14:26

aan de ene kant wel..tis leuk dat je iets gezien hebt en daarvan denkt ha cool shirt, dat wil ik ook wel..maar tis nogal triest als je het alleen wilt omdat britney er ook zo een heeft bijv

rodina 10-04-2002 14:43

Dat lijkt me vet koel, sommige mensjes hebben echt super mooie dingen aan, maar ik weet nooit waar ze het vandaan halen.
Lijkt me echt gaaf, tuurlijk het moet niet overduidelijk zijn van goh zij heeft exact het zelfde jasje aan als die en die, maar gewoon, Koel ga zo even op die site kijken :)

de 10-04-2002 14:46

nogal onorigineel lijkt mij...

Klaine Je 10-04-2002 14:49

Citaat:

de schreef:
dat is een veel gebruikte opmerking waar ik echt een hekel aan heb. bijv jassen worden in een oplage van duizenden gemaakt...je kan nooit echt orgineel zijn. als iedereen zo dacht zoals jij zouden veel winkels falliet gaan

de 10-04-2002 14:51

Citaat:

Klaine Je schreef:

dat is een veel gebruikte opmerking waar ik echt een hekel aan heb. bijv jassen worden in een oplage van duizenden gemaakt...je kan nooit echt orgineel zijn. als iedereen zo dacht zoals jij zouden veel winkels falliet gaan

nee,

maar er is wel een verschil tussen confectie en iemand kopiëren..

rodina 10-04-2002 14:54

Citaat:

de schreef:

nee,

maar er is wel een verschil tussen confectie en iemand kopiëren..

Idd exact wat je zegt. Stel Britney heeft een mooi shirtje, die koop ik ook, dan lijk ik (goddank) nog steeds niet op haar, dus kopiëren nee, ben ik niet met je eens..

Gsus 10-04-2002 15:03

Oooeh, ,vett!! Alleen brengen ze het ook hier naar Nederland?!

de 10-04-2002 15:05

Citaat:

Gsus schreef:
Oooeh, ,vett!! Alleen brengen ze het ook hier naar Nederland?!
Je kan gewoon een bedrijf als FedEx inschakelen, dan brengen zij het hier naar Nederland, je moet dan natuurlijk wel rekening houden met de inportkosten, die behoorlijk op kunnen lopen.

PsYGoTHiC 10-04-2002 15:12

Ik vind zelf kleding maken veel leuker. Je bent er trots op, omdat je er veel werk aan hebt gehad: eigen idee, eigen productie. Natuurlijk heb je niet altijd tijd/zin om iets zelf te maken, maar ik vind in mijn eigen creatie lopen een stuk prettiger idee dan dezelfde string als Christina Aguilera (?? whatever) aan te hebben... *ole*

Scarlett 10-04-2002 15:15

Citaat:

PsYGoTHiC schreef:
Ik vind zelf kleding maken veel leuker. Je bent er trots op, omdat je er veel werk aan hebt gehad: eigen idee, eigen productie. Natuurlijk heb je niet altijd tijd/zin om iets zelf te maken, maar ik vind in mijn eigen creatie lopen een stuk prettiger idee dan dezelfde string als Christina Aguilera (?? whatever) aan te hebben... *ole*
Ontwerp jij zelf je kleding? Als het zo zou zijn, is het logisch..ik vind jou er het origineelste bijlopen op 't Farel. :)

Vespasienne 10-04-2002 16:10

http://www.asseenonscreen.com/getima...3&img=image1xl

DEZE WIL IK!!!!!!!

de 10-04-2002 16:12

Doe mij maar het slipje van Christina Aguilera :D :o

Paranoide 10-04-2002 16:16

Citaat:

de schreef:
Doe mij maar het slipje van Christina Aguilera :D :o
tis een lijkend slipje, geen origineel slipje.. dus wat wou je er mee doen, dacht dat jij jongetje was? :D

mja het lijkt mij wel leuk.. maar ik bestel nooit wat bij sites, vertrouw het niet helemaal, je hebt altijd van die nepsites die wat plaatjes posten en zodra je hebt betaald 'verdwijnen'.. word je er niet meer toegelaten met je ip bijvoorbeeld :S

maar ik zie op tv soms dingen voorbij huppelen die ik heel erg leuk vind, en die zijn dan nergens te vinden.. dus ik ga toch maar op de link kijken :)

Paranoide 10-04-2002 16:19

Citaat:

Vespasienne schreef:
[img] ding [/img]

DEZE WIL IK!!!!!!!

wat is het? voor een portemonnee lijkt hij (het) me heel erg onhandig, en denk niet dat je zo ontzettend veel creditcards ed hebt (want daar lijkt ie voor gemaakt.. toch?).. en je bankpasje enzo kun je beter in een normale portemonnee bewaren.

Roos 10-04-2002 16:22

Citaat:

de schreef:
Ghehe deze opmerking is gewoon humor uit jouw mond :D

bubbeltjes 10-04-2002 16:22

Ik zal nooit iets gaan kopen omdat een bepaald persoon op TV het aan heeft. Soms zie je natuurlijk wel iets leuks bij iemand en dan let ik er in de stad op of ik toevallig iets zie wat er op lijkt. Maar eigenlijk hou ik me er niet mee bezig. Alle trends volgen vind ik veel te vermoeiend en nutteloos.

Li 10-04-2002 16:43

stel ik zie iemand op tv met een onwijs mooi blousje en ik wil weten waar diegene dat vandaan heeft, lijkt me het wel handig:)
Maar ik denk niet dat ik zoiets ook echt zal bestellen, je moet het toch aanzien bij jezelf...

S 10-04-2002 16:49

:eek: Ik wil die bril van Ja Rule, zo'n Gucci. Of een Chanel...

ff zoeken.

S 10-04-2002 16:53

http://www.asseenonscreen.com/getima...4&img=image1xl
Deze had ik in het grijs/doorzichtig, net teruggebracht... Ik werd misselijk van de kleurovergang :(.

de 10-04-2002 17:05

Citaat:

rosi schreef:

Ghehe deze opmerking is gewoon humor uit jouw mond :D

verklaar uzelf nader :D

Vespasienne 10-04-2002 17:16

Citaat:

Paranoide schreef:

wat is het? voor een portemonnee lijkt hij (het) me heel erg onhandig, en denk niet dat je zo ontzettend veel creditcards ed hebt (want daar lijkt ie voor gemaakt.. toch?).. en je bankpasje enzo kun je beter in een normale portemonnee bewaren.

Het is een normale portomonnee alleen saat er 'BAD MOTHERFUCKER' op. De zelfde dus uit de film Pulp Fiction :D
Samuel Jackson `The wallet with 'bad motherfucker' on it`

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.