![]() |
Vrouwe je ken beter kippe houwe
Een waar woord :mad:
Ja toch? |
Voor vannacht zou ik het met je eens zijn, maar na vannacht denk ik er even anders over....... :P :D
Later PS: Maar over het algemeen genomen, ken je idd kippen houden ja... |
Kippen gaan wel eerder dood (y)
En ze leveren verse eitjes voor je ontbijt (y) Maar goed heb je ook nog een rede waarom je zo'n hekel hebt aan vrouwen? |
Citaat:
|
Ze zijn gemeen
|
Citaat:
|
hoezo vrouwonvriendelijke topic;)
|
Citaat:
|
slotje
|
Citaat:
Maar je moet het zelf weten; ik denk toch dat een vrouw niet op een jongen als jij zit te wachten (ik in ieder geval niet), dus da komt goed uit :) |
Dan neem jij lekker kippen...
|
het is een kwestie van temmen :p
|
Citaat:
|
maar die vogelpest dan........?
|
Er zijn geen dingen die zo ver van elkaar af staan als mannen en vrouwen, helaas hebben die twee elkaar volgens de natuur wel nodig om ervoor te zorgen dat deze aardkloot niet leeg raakt.
|
Citaat:
met een kip kun je niet praten, tenminste hij zegt toch niks terug met een kip kun je niet lachen enzovoorts met een kip kun je niet neuken met een kip kun je geen ruzie maken, wat soms wel es goed kan zijn! KORTOM VROUWEN ZIJN BETER ALS KIPPEN!!!!!!!!!!!!!!! |
Kippen produceren natuurlijk wél meer eitjes van vrouwen ja... dus als het jou om de eiproductie gaat, dan heb je groot gelijk:). Maar is dit niet meer wat voor flora&fauna? Of wil je graag een relatie met die kippen?
|
Citaat:
zo ken ik er ook wel een paar vrouwen, je kan beter wiet verbouwen vrouwen, je kan beter bier brouwen :) |
Citaat:
|
Ik wou al zeggen, niks lekkerder dan de hele dag naakt door de tuin lopen met zo'n cloaka om je leuter.
|
ff tussen twee haakjes: waar heeft de vrouw de man nog voor nodig? ik bedoel maar, geld verdienen kunnen we zelf wel, het huishouden doen we al, kinderen krijgen kan ook zonder sex, en de sex zelf...eh nou die kun je toch ook wel op een andere manier krijgen :p
*stelt zich een wereld zonder mannen voor* :eek: :confused: nee, toch maar niet! en dr zijn ook best wel lievige, niet gemene vrouwen hoor! ;) |
Blaat
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |