![]() |
Aftertopic Drugs Meet!
Eje, waar was bijna iedereen?
|
Wie was er wél gekomen?
|
Mafheid cHa0s "beltaine'" howshesings en een vriendin van hun 2, en Lompo de Clown en cHa0s zag iemand op cs (die kenden weer mensen die ik ken :p) en die zaten in het vondelpark en daar gingen we dus heen
ik heb alleen iets van 2 uur geslapen daar :o maar ik was te moe, ben dus ook om 8 uur weggegaan en niet naar t concert enzo, k hoop dat t nog leuk was |
hehe, dr waren op een gegeven moment 2 mensen in slaap gevallen.
en niet dat ik nou zo veel gezegd heb ofzo :o |
sorry was in slaap gevallen op me dakterras, jammer omdat ik in amsterdam woon
|
:cool:
maar ja, wel jammer van al die andere stoute mensne die op 'komt zeker' stonden :mad: :) |
Citaat:
|
Maar hoe was de meeting zelf? Leuke mensen om mee te blowen...?
|
jaaa dat zeker :) (y)
|
ja, en heb dr nu eigenlijk wel spijt van dat ik niet echt met jullie gepraat heb.
|
ik heb geen goed excuus maar toch, volgende keer beter :\
|
Citaat:
|
Citaat:
dr waren aan het begin ook nog heel veel andere vreemde mensen. op een gegeven moment gingen die wel weg. maar toch. volgende keer praat ik vast wel. |
maar zijn jullie nog gaat eten en naar het concert? en hoe was dat?
|
Citaat:
|
er was achteraf eigenlijk weinig aan dat concert.. Maartje nog gezien (cem. slut) .
mja, de meet was rustig, maar wel grappig... we hebben uiteindelijk best wel heel erg veel gerookt. |
ahh jammer waarom was t niet zo leuk als gedacht?
|
we hadden de Hardheid gemist :(
en de slackers speelden 2 sets waarvan de 2e echt te rustig was om lekker op te kunnen skanken. |
:(:(
|
Heb eens zitten recapituleren....
Wij (chaos en ik) moeten over de loop van de dag toch wel een stick 20 o.i.d. gepaft hebben dus dat was wel chill. Erg veel hertog jan bier en rustige mensen :p @"Beltaine" haha Ik vond het in ieder geval wel leuk. Ik heb nog een pianist in het Vondelpark dood staan irriteren (y) De hardheid jammer genoeg gemist en de slackers was een beetje jammerlijk. Terug in Haarlem trouwens wel nog een heerlijke burger bij Chef gehaald en uiteindelijk ergens tussen 3 en 4 tijdens Ace Ventura in een rustig coma gezakt. |
ow ja hahaha die pianist :>
dat heb ik wel nog bewust meegemaakt zeg maar :o en daarna nog meerennen mt die jogger, jij bent echt de man vd acties zulke dingen doen wij ook altijd :D SPEEL NS WAT ANDERS MAN!!!! :D :D |
Hmzz, mja, ik vond t wel grappig, maar ook een beetje saai (maar dat zal ook wel aan mezelf gelegen hebben ;) )..
Na de meeting begon t feest pas echt eigelijk zeg maar.. Helemaal lam gezopen in t plaatselijke jongerencentrum en uiteindelijk naast een kampvuur op een strand wakker gemaakt om 6:00 s'ochtends.. :rolleyes: Daarna nog een aantal uurtjes met een vriend en een vriendin nagekletst.. Wazige avond. |
Citaat:
volgende keer dat ik je zie ga ik wel een gesprek met je voeren (nee, daar word je blij van ;)) |
mja, normaal ben ik ook ietsje spraakzamer (lees: minder dood) maar ik had de nacht ervoor niet geslapen en ik was te moe! ik d8 er zelfs aan om niet te gaanmaar dat vond ik lullig dus ben wel gegaan (stel je voor achteraf dan waren er nog minder mensen :eek: :) ) maarehm tja ik wil wel nog een keer ooit!
|
Citaat:
rotterdam (y) |
Bilthoven (y) (lekker centraal, en heel erg flex bos met zandheuvel enzo)
en 's avonds kakkertjes pesten in de Dobbelaer. :D |
kan ook, maar dan alleen als ik mee kan reizen met iemand die een kortingskaart of ov heeft.
ik ben te schijterig om zwart te rijden. o, en het moet dan nog een paar maandje's duren, anders heb ik geen geld. :) |
ik vond het best gezellig, een beetje rustig maar dat maakte Lompo dan weer goed ;)
en bilthoven is wel te doen (y) spreekt iemand met een kortingskaart ; ) |
Citaat:
|
ts.. ik doorbrak de stilte ook vaak zat :p
|
ja, jullie hebben allebei wel genoeg voor iedereen gepraat.
en eigenlijk had ik ook wel een falafel gewilt :/ :p |
Ik kan me nu nog amper iets herinneren van the Slackers zo naar de klote was ik. En natuurlijk gewoon stug door blowen.
Bilthoven meet klinkt geinig en misschien moet ik toch maar eens aan de ritalin ;) |
Citaat:
|
Citaat:
dat is the place to be. :p |
Citaat:
of nog erger: De Karseboom :D |
Hmm, ik weet nie eens waar Bilthoven ligt..
|
Citaat:
|
ik denk wel dat k naar de volgende meeting kom
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |