![]() |
Hasj melk (ja, alweer...)
Ga zaterdag hasj melk proberen. Graag voor de zekerheid nog wat info:
- dosering (€3 per glas, per persoon?) - bereiding (melk verwarmen, hasj erbij en laten smelten? --> moet t nog ff trekken ofzo?) Graag reacties hierop, of t klopt/niet klopt. Thanx |
als je het weet, mail me de bereidingswijze!
|
Citaat:
|
Ik had het van het forum ... ik heb het gedaan... hehe
het was wel vet... hetzelfde eigenlijk als dat je gewoon superveel hasj gesmookt hebt... gewoon speeeese wij hebben 1,5 gram met 3 personen gedaan en erbij geblowd.. iedereen was aan het speese dus geslaagd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb afgelopen zaterdag idd de melk gemaakt. Voor €5,- hasj gekocht en laten smelten in melk (gaat heel snel!), twee glazen eruit en samen met een vriend drinken...
Na een half uur sloeg t bij mij al in. Ik had eerst het gevoel alsof ik stoned was, maar later werd het meer een hele vrolijke en relaxte (soort van) trip. Ik zat echt in een eigen wereldje. Mn vrienden hebben niet veel aan me gehad, maar ik bleef helemaal hangen in hele erge (GAVE!) lachkicks, samen met die andere gozer. Echt een aanrader! :D |
Op http://www.knetterstoned.com staan ook nogal wat recepten (onder 'eten'), waaronder 'mothers milk' (leek mij de hasj-melk die je bedoelde).
|
Hoewel de melk heel goed voldeed ;) ga ik toch ff kijken :D
|
Tyfus ik heb dit gister gedaan en het is me toch space! NIET TE KORT! Had 8 euro goeie hasj in de melk gedaan, gedeeld met 4 man en na een uurtje voelde ik me wreed relaxt, en daarna ging ik heel relaxt trippen!
Aanrader :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, hasjmelk is inderdaad wel goed spacen (y) |
Citaat:
|
Mmm, misschien wat voor de kerst.. ga vanmiddag toch hasj halen. Welke melk is aan te raden? Volle melk, magere melk, chocomel? ;)
En wat voor hasj? Ik rook meestal afghaan enzo maar misschien dat polm beter is.. is wat zachter qua smaak.. |
THC (actieve bestandsdeel, maar dat wist je vast zelf ook wel) hecht aan vet, dus wij hadden volle melk gebruikt.
Hasj hebben wij honingpolm gebruikt.. Maar ik denk dat je het best een beetje een licht gekleurde hasj kan gebruiken, die lost veel beter op (de meer donkere soorten zijn vaak van zichzelf al vrij vet) dus die lossen minder goed op. Space ze darkcat :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
nooit van gehoord man, moet ik ook eens proberen hehehehe. mzzl.!!!!!
|
wordt melk niet ontzettend vies als je het verhit?
|
Citaat:
koffie melk verhit je ook anijsmelk, chocomilk enz :D |
Citaat:
Have fun! |
Nou ja...
:o |
dat wil ik ook wel es proberen :)
|
Als je het goed doseert is het hardstikke leuk, het smaakt meer naar chocomelk.. maar och dat vind ik alleen.
|
Ik heb al verschillende keren hasjmelk gemaakt sinds het hier stond, maar ik denk dat je je hasj beter besteed als je hem gewoon oprookt, hasjmelk smaakt niet lekker. Dus doe het voor het effect of helemaal niet :p .
|
bahhhh ik merk wel weer dat je er een sterke maag voor nodig hebt. SMERIG die nasmaak. En dat met al 4 scheppen suiker.
wens me succes |
Citaat:
|
hmm je hebt gelijk, Ik voel er nietzoveel van (n) slechte shit
|
jah ga anders ff een topic van een jaar oud uppen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Je moet er niet teveel suiker bij doen. Suiker remt de werking van de THC.
Het hoeft trouwens niet vies te smaken. Maar dan moet je wel echt lekkere hasj hebben. Van die echte zoete (van die hasj dat als je er aan ruikt dat je denkt Hmmmmmmmmmmmmmmmmm :D) |
hmm toen ik het rook dacht ik *jugggg* maarja van dat suiker= stom had ik moeten weten :o. volgende keer beter :d
khad trouwens de heledag een smerige hasish smaak in m'n muil (n) |
is Wasp dr tegen woordig niet meer ofzo? :confused:
|
Citaat:
|
mjah dat had ik wel gemerkt....
wrom doen ze dr nix aan dan ? ik bedoel, als Wasp niet doet wat ie hier eigelijk zou moeten doen, wrom zoeken ze dan geen nieuwe fb? *zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ben terug.. was er even een maandje tussenuit. Ik heb aan m'n collega's gevraagd of ze mijn dierbare forum een beetje in de gaten wilde houden, WAT ZE DUS NIET GEDAAN HEBBEN :mad:
Mgoed. Ik ben 'r weer. Graag weer ontopic hiero. :) Voor slotjesrequests, stuur mij of 1 van de andere Forumbaasplussers een priveberichtje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |