![]() |
push-up bh's
dragen julie deze vaak?
goede of lechte ervaringen? zitten ze wel goed? |
Draag ik nooit.. Staat zo stom om een cupje-A in een push-up bh..
:) |
Citaat:
ziet er niet uit.. en euhm heb t niet nodig :o als ik die aan heb valt het er zeg maar overheen.. of ze zijn te groot.. gewoon beugel = prima :p |
heb dr perongeluk eens een keer 1 gekocht.
ik zie niet echt verschil. het draagt ook niet echt anders ofzo. |
Nee,lijkt me zwaar irritant zitten en ik zou dan het idee hebben dat iedereen het ziet :D :o
|
dingen zitten zooo irritant...
...nee dus |
Don't need them ;)
|
Draag ze nooit, is ook niet nodig. Mijn moeder heeft er 2 en die zien er nogal groot uit, dus die lijken me zeker niet lekker zitten.
|
neuh.. ik heb wat ik heb en als iemand daar niet tevreden mee is heeft die een probleem.
ja tog? en t ziet er nogis vet onnatuurlyk uit ook. (2 van die ronde 'halve ballen' die boven je truitje uit komen' |
Heb t niet nodig maar bij sommige modellen shirtjes kan het wel een mooi effect hebben.
|
ik heb er wel eentje, maar niet echt super voorgevormd met kussentjes erin ofzo. Maar het stof is net iets dikker dan normaal.
Heb trouwens wel zo'n bikini, uit de Wehkamp. Had even over het hoofd gezien dat het push-up was. Maar het zit gewoon heel natuurlijk en je ziet het ook niet zo heel erg hoor. |
ik heb er ooit 1 gehad maar ze zitten zwaar kut , dus niet meer :)
|
Ik heb dr 1, echt ik vind het maar niets, past nie bij mij, word zo veel dan in een keer...
nee heb dr niets mee... |
Heb ik niet nodig....
|
whahahahaha ben ik cker weer de enige die die dingen geweldig vind zitten
ZAL WEL WEER !!!!!!! hahahahahaha nou jonges julllie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik hou dervan !!!! |
ik heb van die voorgevormde bh;s...
|
Citaat:
|
Ik heb geen echte push-up bh's .. maar wel een aantal voorgevormde bh's waardoor het ook wel lijkt of je wat meer hebt. Ze zijn stevig, zitten heel lekker en het staat mooi onder sommige truitjes.
|
Ik heb geen push-up bh's. Ik heb welgeteld één voorgevormde bh, die stata mooi onder sommige shirtjes. Voor de rest heb ik voornamelijk beugelloze bh's (of topjes), maar die draag ik eigenlijk nooit. Mijn borsten kunnen prima zonder bh, behalve bij het sporten dan.
|
Citaat:
|
nah, lijkt me niets
|
nope, niets voor mij.
|
Tot nog toe niet gevonden in mijn maat.
|
ik heb er wel een paar, maar ik draag ze zelden: ze wegen altijd zoveel :confused:, ik heb liever lichte behaatjes. Soms draag ik ze wel, maar dan lijkt het opeens alsof ik cup D heb (n)
|
Nee! Ik vind 75c al te groot dus wat moet ik met die onzin..
Ik snap trouwens ook niet om waarom ze in cup c+d+dd opvul of push-up bh's hebben.. het is toch al groot genoeg :confused: |
Citaat:
|
Ik draag ze heel vaak. Ik haal dan wel die kussentjes eruit, maar ik vind ze juist fijn zitten.
|
Ik heb het niet nodig, vind het vaak ook net ietsje ordinair staan, maar dat ligt ook aan de persoon + het truitje.
|
Ik heb geen echte push-ups, maar wel voorgevormd. Dat zit lekker en het is mooi 'glad' onder een shirtje. :)
|
ik heb geen pushup bh's
want ik vind het zo wanhopig staan omdat ik niet zulke grote borsten heb. ofzo ik heb wel voorgevormde omdat dat mooier staat omdat ze naadloos zijn. die zitten wel fijn |
mmm ik vind ze wel lekker zitten eigenlijk`
|
ik draag ze niet, heb ze niet nodig en ze zijn vaak ook nog eens duurder dan gewone bh's.
|
Ik draag nooit push-up bh's.
|
Ik heb er eigenlijk nog nooit eentje aan gehad dus ik zou niet weten of ze lekker zitten of niet..
Volgens mij hebben ze die ook niet in grote cup maten.. Maar bij mij hoeft het niet meer gepushed te worden, het is zo al genoeg :confused: pfhhh Ik heb gewoon altijd een beugelbh zodat alles netjes op zn plaats blijft zitten.. |
Citaat:
|
Citaat:
Bikinis is trouwens ook een ramp.. is vaak in confectie maten en niet eens in cupmaten, dan schiet je al helemaal niks op.. Maar ik hoef echt geen push up bh, maar zo'n voorgevormde bh, die zien er vaak heel mooi uit enzo.. maarja, cup d is toch net te klein :( |
Citaat:
En als ze dan stevig zijn, zijn ze niet mooi En als je ze verstelt zodat het van voor mooi zit, kruipt het uiteindelijk vanachter toch weer omhoog zodat het er na een tijdje weer niet meer uitziet... En truitjes waar je een bandjesloze bh of zelfs geen bh onder moet dragen? Forget it... BAH... Sorry... laat me meeslepen :D Terug naar de push up bhs :D |
Voorgevormde of bepadde bh's geven niet allemaal het "ballen boven het shirt uit"-effect hoor :confused: voor zover ik weet.
Ik heb een bh, die goed zit, mooi staat. En toch best wel een push up is. Ik heb overigens maat c, het staat gewoon mooi, m'n borsten zijn gewoon iets I dunno... voller lijkt het wel, dan normaal.. je ziet meer cleavage, ofzo. En tsja het staat wel, maar nee het ziet er niet zo uit als van in die pr0ne dingen. Push-ups kunnen ook een mooi effect hebben :) |
heb er ooit 1tje gehad en die zat best wel ok alleen sindsdien is alles wat gegroeid en heb ik het niet meer nodig vindt ik..
ze zitten wel fijner als gewone bh's .. zitten heel zacht.. weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen |
ik draag ze bijna nooit.
heel soms, maar dan lijken ze meteen zo groot (vooral bij mijn lengte). heel soms vind ik het wel mooi om een beetje decoleté te kweken bij jurken of topjes ed. |
neej heb ik niet geen idee of het fijn zit ofdat het staat. Ik heb altijd gewoon simpele beugel dingetjes.. Vind het al erg vervelend dat ze zoveel van die driehoekjes bikini's hebben want dat vind ik echt niks, heb het idee dat ie zo wegwaait ofzo..
|
'k heb gewoon beugel.. haha als ik een push-up aan doe zitte ze in me nek..
was bij me zus zo.. die ging dat ff passe hoor je haar uit de kleedkamer roepe, aargh ze zitte tot in me nek, dit moet ik nie.. :D |
Ik draag geen 'echte' push-ups, maar wel een iets dikkere bh zodat het net iets meer lijkt maar je tieten niet ineens in je nek hangen. Want dat ziet er heel zielig uit met een klein b-cupje.
'Aahhhh ik wil zo graag tieten hebben maar het lukt niet!!'(n) |
ik draag ze niet. dan denken anderen dat je een maat groter hebt en opeens zijn ze klein :confused:
ik heb maar een a cupje, maar dat maakt me niet uit. ze worden toch niet groter, of ik er nou van baal of niet. |
Ze zijn zo mooi van zichzelf dat ik dat niet ga verpesten met een beha, laat staan zo'n push up geval.
Gewoon naturel, klein maar goed van vorm en het hangt en zwabbert niet. |
Citaat:
|
wat me nou opvalt mensen met a of b cup vinden dat ze te kleine hebben voor een push up ding en mensen met c of groter vinden ze te groot ervoor...
|
Citaat:
|
Neej ik draag ze nooit... Staat wel stom als je met een C-cup een push-up bh aan gaat trekken.. k h0ef mijn tieten niet in mijn nek te hebben..dank je wel :)
|
Ik draag ze nooit, vind mn b-cupje wel groot genoeg! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |