![]() |
bijnaam voor mannelijk geslachtdeel
wat zeggen julie hier zoal tegen?
|
|
Jah, je kan wel die zoekfuntctie gebruiken, maar dan krijg je een oud topic. En het is algemeen aangetoond dat mensen hun geslachtdeel een andere naam geven met het verstrijken van de tijd (ook afhankelijk van het jaargetijde).
Zo is het in de winter bijvoorbeeld Bikkel, en in de zomer wortel. Dus nou niet dit toppic gaan sluiten, want het lijkt mij uiterst intresant om opnieuw antwoorden te zien op deze vraag. Persoonlijk hecht ik eraan mijn hele lichaam Bart te noemen, en praat ik nooit tegen een gelimiteerd deel. |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=23739 |
Martin, u bent flauw :D
|
nogal ja. alle onderwerpen zijn al wel een keer langsgekomen dus dan kun je net zo goed voor alles de zoekfunctie gebruiken, of het hele scholierenforum dichtgooien.
dus ik blijf fijn nutteloos doorposten.. bijnamen. hmm. ik noem 'm (die van vriendje dan hè) meestal gewoon 'ie, 'm etc. geen andere namen.. |
henk
:p |
meneer, of vriend!
|
Frits... geen idee waarom, gewoon zo genoemd ineens...
Maar nu zeg ik meestal 'de penis' :) |
Jozef
|
is al wel VOLTOOID verleden tijd. maar bij mn 'ex' heette 'ie WILFRED.... hoe we daar op kwamen weet ik niet meer...
|
niet echt een bijnaam ervor gehad ooit.
|
lul
|
de mijne gaat gelukkig naamloos door het leven
Amerikanen hebben het (onder andere) wel eens over hun "Johnson" als ze dit onderdeel bedoelen... |
pielemuis
|
ik geef de voorkeur aan slurf ;)
|
Die van mijn vriend heet monster en mijn kutje heet grot. En monster wil heel graag naar zijn grot......
|
gottogod
|
erg hé? Is ontstaan toen ik in een hele kinderachtige bui was..... :D :D :D
|
hahahah, grappig dit :) heb pas geleden how to loose a guy in ten days gezien, en daar kwamen de volgende in voor:
Pricess Sofia (whahahahaha) Spike krull (the warrior king) ghehe :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het ding vs. het andere ding
|
Citaat:
|
Citaat:
Bevredigt dit uw dorst in de vraag naar duidelijkheid omtrent mijn reactie, oh Orpa? |
Citaat:
|
Bill. :cool:
|
Ik noem die van mijn vriend Winky
Geen idee hoe dat onstaaan is, maar wat wel grappig is dat ik deze naam laatst ook in een Harry Potter boek las (Winky de Huiself). Oh ja, mijn vriend noemde hem "Wimpie" en toen heb ik er Winky van gemaakt.... *vind dit een zinloze, maar wel een leuke topic* |
PoepeledoepieJ :rolleyes: :p
|
ahhh. wat vaag. dus jullie liggen serieus in bed (of ergens anders) en jullie hebben het over winky, poepeledoepiej (nja, die was niet serieus) wilfred en jozef? ik zou hopeloos in de war raken.
nouja. ik ga altijd sesamstraat nadoen op dat soort momenten dus eigenlijk heb ik nu ook geen recht van spreken :) :P |
junoir :o onorigineel :o
iemand van mn klas: Frederik en de ene bal Fred en de andere Erik. ik vraag me af waarom ik dit weet :confused: |
Dit is vast de allervreemdste:
Ik ken een meisje en als ze over lullen praat noemt ze ze altijd "benghengsels".... :eek: :D |
henk (y) :p
|
die van mn vriend 'heet' Henkie.. :D
goh.. zo te lezen niet echt origineel..;) |
mijn vriend heeft dat btw bedacht en meteen ook namen voor mn borsten en mn kut.
linkerborst: Klara Rechter: Mara Kut: Tara. Vraag niet hoe hij er op komt :D [edit] grappig als hij dan een vriend heeft die het dan over een kassiere heeft die heel lelijk en dik etc was en Tara heette.. Wij lachen. Niemand snapt t :D |
Engelbert
|
Citaat:
|
M'n vriend noemt 'm al jaren Bello
"Bello af!" :D |
GUNTER is de naam !
|
adolf denk ik
|
Citaat:
|
puddingbuks!
|
Citaat:
dat vertelde een vriend van hem een tijd later eens.. daar was ik toevallig bij.. we keken elkaar echt zo aan van: ja.. owkeej :D ;) wij lachen, niemand snapte t :D was wel grappig. Kan er wel om lachen. Is niet echt iets wat nou heel erg is ofzo. En niet iets wat ik mn humeur zou laten verpesten... weet wel beter.. :D |
Citaat:
linkerborst: nelson (rijmt op wilson) rechter: wilson (zie ´Cast Away) kut: maria (als in ´de heilige maagd maria´) |
pik
|
piemel (y)
|
snikkel in het algemeen.
en sjaak in het bijzonder. |
Hij of -ie. Of zijn piemel, als het neutraal is. Pik in bed. Geen naam, ik zou niet weten wat voor naam.
|
Konijn
|
genotsknots :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |