![]() |
wie kan mij goed raad geven?
ik ben smoorverliefd op een meisje. zij was dat ook op mij. maar plots zegt ze dat het niet zal lukken dus kreeg ik de bons. maar zij geeft nu ook verdriet omdat ze mij gekwetst geeft. we komen nog goed overeen maar ik weet echt niet wat ik moet doen. ik wil haar niet kwijt, ik zie haar veel te graag :( :( :( :(
kan iemand zich hier in terug vinden :confused: :( kwil haar echt niet kwijt zij is de ware ik ben het zeker :( |
Gewoon blijven praten, niet te dwingend zijn, en gewoon al je gehechtheid aan het resultaat loslaten. Als je continu gaat zitten foccusen op "ik wil haar NIET verliezen" zal je zien dat dat juist wel gebeurd. Vraag jezelf gewoon af wat je kan doen om haar te laten zien hoe ontzettend geweldig leuk je eigenlijk bent, stel jezelf alleen positieve vragen.
|
2 topics over t zelfde?
|
|
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt een maand of 3 terug, en het zit echt diep. :( Ik dacht tot 2 keer toe dat ik opnieuw verliefd was maar ik kan haar maar niet vergeten, en dat terwijl ik niet denk dat het ooit nog iets wordt. (n) :(
Zwaar klote... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |