![]() |
Stop te verlangen naar pijn
Naar aanleiding van dit zelfgeschreven gedicht heb ik mijn nieuwe boek geschreven(dat stop te verlangen naar pijn heet)Stop te verlangen naar pijn:
Snijden is lijden, Lijden is pijn. Wat is het toch fijn om van de wereld te zijn De pijn in je hart lichamelijk voelen Zodat je hart even af kan koelen Maar stop te snijden Te snijden naar pijn Wat is het toch fijn om weer gelukkig te zijn |
Is dit jouw gedicht of het gedicht van iemand anders? Ik snap het niet helemaal...
|
Ze heeft dat gedicht zelf geschreven (staat er ook bij trouwens)
|
Ik heb dit gedicht een tijdje terug ZELFgeschreve en naar aan leiding van dit gedicht ben ik op dit moment een boek over pesten en snijden aan het schrijven.
|
Mooi..!
|
Vind het niet bijzonder... op de inhoud ga ik niet door, maar de stijl vind ik erg 'kinderlijk' en gemakkelijk. Niet echt bijzonder dus.
Mijn persoonlijke mening he. |
Ieder zo ze smaak , ik vin hem wel mooi
|
cool..ik weet wat je voelt..hebt zelfde meejgemaakt
|
Ik vind het geen goed gedicht. Woordgebruikt is veeeeeeel te simpel, te letterlijk gebruikt, totaal geen metaforen of enige omschrijving van gevoel. Daarbij is de rijm te makkelijk, te cliche...
Het feit dat het herkenbaar is, vind ik ook geen goed argument dat een gedicht goed is, want dan beoordeel je op inhoud, en daar gaat het bijna niet om op een dichtersforum... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |