![]() |
met hoeveel hebbe jullie gezoend
Met hoeveel jongens/meisjes hebben jullie gezoend??
|
ehm....vier? ja, ik geloof vier. waarvan ik er met 2 op het moment supreme verkering had, en met 1 nog steeds verkering heb. De vierde :o was mijn beste vriend, die ik toen we allebei lichtelijk aangeschoten waren, gezoend heb.
|
eigenlijk 2, maar die eerste telt niet echt mee vinnik... dat was ook geen 'echte' zoen. Hij was een vakantie vriendje 2 jaar geleden. Boeiend...
Nope de laatste is een keeper :D |
Euj, 10 ofzo. Niet heel veel maar vind het nu zelf wel te veel...
Maar het afgelopen half jaar alleen met mn vriend:) |
2. En dat vind ik precies genoeg:) Het houdt namelijk in dat ik met iedereen heb gezoend op wie ik verliefd was/ben, en dat ik nooit heb gezoend zonder verliefd te zijn.
|
Citaat:
|
Ik geloof vijf.
|
Euhm ik geloof iets van 12 jongens en vaag met 2 meisjes. Ik was idd ook niet verliefd op al die jongens, en sommige waren ook niet echt zo goed gepland zegmaar. Bijvoorbeeld paar keer met goede vrienden ofzo... Maarja
|
who fucking cares?
|
6 met allemaal wat gehad voor best wel langere tijd
|
0. Ik wil het in mijn leven eigenlijk bij maximaal 1 houden, maar dat is bijna onmogelijk...
|
0 jonges :D 0 meisjes :(
|
ehh, een jongen die ik alleen kende van school en ICQ (=long time ago) en nu een goede vriend van me is...
een andere jongen die toen mn vriend was... een vakantie vriendje... en mn vriend, dat maakt dus 4... |
Citaat:
|
Uhm, 6 jongens
|
18 jongens :confused: Hmmm ja, voorlopig zullen dat er niet meer worden, heb al een lieverd gevonden :D is maar goed ook...
|
daar had ik het gisteren toevallig net over in de kroeg haha :p
maargoed, 0 meisjes, en 3 jongens, waarvan ik van de eerste echt spijt heb. de tweede was mn ex-vriend en de derde is een verhaal apart :D maar geen spijt van, niet meer tenminste. hoeveel jij dan, jenniffer? |
4.
|
4... en ze ware(zijn) allemaal vriendjes... :)
|
Uhm op mijn 16e zoende ik voor het eerst een meisje. Daarna ongeveer gemiddeld 4 meisjes per jaar gezoend.
|
Citaat:
|
Oke val ik even uit de toon... 24
|
Citaat:
and counting :D |
Ehm... met 4 jongens en 1 meisje, eerste was een jongen, dat was toen mijn vriendje in de zomer. Daarna kwam dat meisje, dat was mijn vriendinnetje voor een tijdje.. en toen kwam er weer een jongen in de zomer en nog eentje... en nu mijn vriend :)
|
Drie, de eerste ex, de tweede mijn beste vriend, nummer drie mijn huidige vriend.
(Exclusief mijn eerste 'vriendje' dat was 'n beetje vaag... dat was dus nummer 0, ofzo... gene tongzoen, gewoon zoen die fout ging maar wel lief was. ) |
met 9 meisjes
|
5... best netjes vind ik zelf(y):)
|
Volgens mij 6
|
3 jongens.
2 keer tijdens uitgaan. 1 keer met mijn, nu nog steeds :) , vriendje (y) |
7 jongens
1 meisje |
Citaat:
|
6
|
Vijf geloof ik.
|
Citaat:
|
Ik geloof 7 inclusief mijn huidige vriend...
|
5...
|
ik val met je mee die toom uit...18
|
Euhm, 2..Mijn eerste zoen was echt mega fout..Was met het uitgaan. K was al verliefd op mn huidige vriend, maar wilde perse met iemand gezoend hebben. En we hadden ongeveer via MSN wat afgesproken, dus ja... (n) NOOOOOOOIT DOEN!
|
egt wel veel..:eek: stuk of 16 denk....:p
|
4 ofzo..
niet zo veel. Maar vind t toch nog best veel.. maarja, ik spoor ook niet helemaal :D |
met 2 verschillende meisjes, ieder 1 keer.
|
Citaat:
|
voor zover ik me kan herinneren 7 jongens, waarvan 1 m'n huidige vriend is
|
1, mijn huidige vriend
|
4 .. de eerste was n soort van vriendje, de tweede niet, de derde was mn vriendje en de laatste was mn huidige vriend.
Het valt me hier trouwens allemaal nog reuze mee .. vriendinnen van mij hebben echt met 40 of 50 jongens gezoend. Die hadden echt elke week n ander of meerdere op n avond :rolleyes: |
39 *I know..... schaam*
(hoewel als je het omrekent: 39 verdeeld over 4 jaar, is ongeveer 10 jongens per jaar, dat klinkt als iets minder erg, ik ben bijna altijd vrijgezel geweest, en als je dan bedenkt dat het incl. vakantie vriendjes is en ik veel naar school/hockey feesten ging en uitga dan klinkt het misschien iets minder bad :S ) nu houd ik het gewoon bij 1, en dat bevalt prima (y) |
nee
|
Had laatst in een dronken bui een lijstje gemaakt.. 21 meisjes. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |