![]() |
zoenen
hoe kun je het beste aangeven hoe je iemand wil zoenen?? kusje in de nek, op de wang, op de mond??
Want ineens op de bek pakken is niet mijn sterkste kant en is vaag. |
1. dicht bij iemand staan/zitten/liggen
2. lief kijken 3. handen op schouders of rug van de ander 4. hoofd beetje scheef houden 5. mond een héél klein beetje open (1 millimeter) Als de ander dán nog niet doorheeft dat je wil zoenen, dan is het wel een héél traag persoon. |
hm volgens mij is dit topic al veel vaker geweest, maar goed
kijk r in de ogen, lik je lippen en kijk naar haar lippen, zorg dat de afstand tussen jullie hoofden steeds kleiner wordt en als ze niet terugtrekt, dan tadaaa, zoen je r beetje vaag omschreven, maar ja. let iig op haar lichaamstaal en reageer daarop |
Ik denk dat je het beste op haar lichaamstaal kan letten, dus kijken of zij jou ook ziet zitten. Vervolgens kun je steeds dichter bij haar gaan zitten, een paar aanrakingen op been, arm, beetje knuffelen of iets dergelijks en dan vooral in haar ogen en naar haar lippen kijken.
Tja, en dan gaat t meestal wel vanzelf... |
Zorgen dat je op zoenafstand van elkaar afzit. Haar lang in de ogen aankijken en naar haar lippen kijken. Beweeg je hoofd wat dihter naar dr toe. Als ze dan niet een beetje achteruit gaat zit je waarschijnlijk wel goed. En dan gewoon een kusje op haar mond geven.
Over het algemeen word meteen op de bek pakken als je voor het eerst met elkaar zoent ook niet echt gewaardeerd hoor. |
ja en als ie dan met zn tong een beetje over zn lippen gaat weet je al helemaal wat je te doen staat ;)
|
ik ben een hij :D en geen homo:D
|
In haar ogen aankijken en eerst een kusje op haar hand of nek.
|
Als je de armen al om me kaar heen hebt, of samen tegen elkaar aan ligt, gewoon hoofd dichter naar me kaar toe en mjah... tgebeurd vanzelf (tenzij je net al sik heel geconcentreerd tv zit te kijken en dan ineens BOEM! lol, *zucht* herinnering :D leuk!)
|
Of met je handen door haar haar gaan, en dan steeds dichterbij elkaar gaan zitten...En inderdaad over je lippen likken met je tong (wel subtiel aub...;)) En ja, als ze haar hoofd wegtrekt, wil ze niet met je zoenen...;)
|
gewoon vragen natuurlijk. En nou lijkt dat weinig romantisch, maar het tegendeel is waar.
|
Je kan het vragen maar ook gewoon heel erg flirten en hem/hara diep in de ogen kijken.. gezichten dicht bij elkaar en dan gata het meetsal vanzelf .. of diegehne draait weg omdat hij/zij het niet doorhefet of niet wil..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |