![]() |
Is zeilen moeilijk?
Haai daar, ik ga leren zeilen...in een kielboot....is dat moeilijk? Alvast voor de mentale voorbereiding!!
|
nee hoor, valt best mee
gewoon even een aantal basisregels leren, en dan komt het allemaal goed ;) (ik ben zelf ook een fanatiek zeiler) |
Zoals De al zei; als je de basis dingetjes een beetje doorhebt is het niet zo moeilijk. Veel plezier want het is echt superrelaxed!
|
ik ga het binnenkort doen met sportdag :)
|
Ik had het 2 jaar geleden ook nog nooit gedaan en na die ene week ging het redelijk, ik kon overleven op het water hehe. Maar echt goed kan ik het na 2 weken niet hoor. Een vriend van mij zeil al sinds zijn 7de ofzo en is dus wel heel goed. Doet ook instructeurs cursussen enzo, en voor hem is zeilen zijn leven. Voor mij niet zo. Geef mij maar voetbal en snowboarden.
|
Kijk je hebt zeilen en zeilen. Je kan het zo moeilijk maken als je wilt. Maar om een boot vooruit te krijgen heb je aan een paar instructies genoeg.
|
zeilen is niet zo moeilijk! je gaat zeker in een valk zeilen?
Ik heb zelf leren zeilen in een optimistje toen ik 7 was! |
Zozo...
|
Je moet wel je best doen, en voor Kielboot III moet je veel theorie kennen, maar verder valt het wel mee.
|
Kielboot is niet lastig, wel super leuk!!
toen ik het voor het eerst ging voor me III begreep ik alleen weinig van koppels en krachten :D |
Citaat:
|
is niet moeilijk nee.
|
Citaat:
Verder of zeilen moeilijk is? Ik vind van niet. Maar je moet het leuk vinden, anders wordt het nooit wat. Je moet ook niet bang zijn dat de boot omslaat (al gaat dat voor een valk niet zo erg op, maar in een laser wel). Maar veel plezier! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |