![]() |
de toekomst van David Backham?
http://members.lycos.nl/Wolter84/188_00.gif
en dan is er laatst bekend gemaakt dat de spaanse clubs samen ?1.500.000.000,- schul hebben. Ik vind zelf dat eerst de clubs daar gezond moeten zijn voordat ze zulke transfers kunnen doen, wat is jullie mening hierover? |
las dat een mogelijke kandidaat bij barcelona om voorzitter te worden 40 miljoen heeft geboden op b(a)(e)ckham en dat Man U het geaccepteerd heeft...
jah als die kandidaat-voorzitter zo rijk is (y) maar ik vind t belachelijk dat ongezonde clubs dit soorft bedragen rondslingeren. aan de andere kant, als ze failliet gaan weten ze waar ze het aan te danken hebben :) |
Ach... die eerste aankopen van mogelijke voorzitters zijn op eigen kosten van die mannen. Net zoals bij Fulham hadden ze ook een rijke Arabiėr die vd Sar kon betalen. DAN... zal de voorzitter kijken of hij ook nog ZIJN geld in de schulden van de club gaat steken. Zo dacht ik dat het was...
|
ik ben het helemaal eens met dat dat geldverkwinserij afgelopen moeten zijn...ik geloof dat maar 10% ofzow van de profclubs echt gezond is :eek:
maja...ff over Beckham (toch mijn favoriete speler, lees hier ook SPELER, als ie weg gaat bij ManU zou ik dat verschrikkelijk nep vinden en ook van United zelf als ze dat accepteren...maja...wat hebben wij supporters daar nou over te zeggen?? Als ze Beckham wegdoen, mogen ze van mij Ferguson er op dit moment helemaal uit schoppen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
liever had ik dit sneller gezien |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |