![]() |
Mijn eerste spelletje!
http://sublex.endoria.net/steerdot.exe
Ik weet het, de graphics zijn zéér knullig maar ik heb het spelletje zelf bedacht en gemaakt en zo, ik vind em nu al verslavend! Bedoeling: gebruik je cursortoetsen (up/down/left/right) om het groene balletje naar het eh, moeraskleurige balletje te sturen. Zo krijg je punten en een extra leven. Niet tegen de rode balletjes aan komen, dat haalt je levens weg! PS ik kon de graphics niet beter doen vanwege bugje, ik zal uitvogelen hoe het moet lukken. |
*vertrouwt geen executables* :p
|
Knap gemaakt! Maar wrm gebruik je niet gewoon flash?
|
http://********.tsd-webservices.nl/dump/steerdotdep.jpg
Sorry hoor, ik vind dit niet al te betrouwbaar :D Wat wil jij met RPCRT4.DLL en WSOCK32.DLL? Toch niet stiekum gebruik maken van mijn internet verbinding? :D *is mr. paranoia himself* Na ja, ik ga nu naar huis :p |
Grappig spelletje! Gemaakt met Game Maker?!?
(*meent balletje bovenin te herkennen*) |
Hij is cool. Ik ben gestopt bij duizend punten, had toen 90 levens
|
Leuk en verslavend spelletje!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Het is té makkelijk
|
Ik zit bij 2000 punten en 201 levens
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien vind ik het maken van een executable leuker, omdat ik altijd al dacht dat dat zo moeilijk was.. |
Citaat:
Citaat:
|
Antwoord op alle 'klachten' over de makkelijkheidsgraad:
Het klopt dat het erg makkelijk is, dit is slechts de testfase. Ik ga meerdere levels maken en bovendien de graphics veel verbeteren, want dit is té DOS naar mijn mening. Maar die graphics wil nog niet lukken, want die transparency in Game Maker is zóó vaag.. het lukt gewoon niet |
Citaat:
|
Hm dan ben ik wel heel erg motorisch gestoord, ik vind het namelijk nogal lastig. Ik was blij toen ik eindelijk eens de eerste keer dat blokje raakte.
|
Citaat:
als je hem de hele tijd keihard tegen de muren laat gaan is 't, voor mij tenminste, idd. veel te lastig :D |
Maar aan de reacties te horen is het wel lichtelijk verslavend :D dus ga ik binnenkort maar ns door met de ontwikkeling van het spel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |