![]() |
Maak jij mensen wel eens expres blij met een dooie banaan?
:o:p
Dus maak jij mensen wel eens lekker voor iets dat eigenlijk helemaal niets inhoudt, om gewoon eens lekker de aandacht te trekken/ze lekker een beetje te pesten? |
blij met een dooie banaan?
:confused: je ne comprends pas |
Mn broertje soms, en dan heel erg overdrijven, maar verder eigenlijk niet.
|
blij met een dooie mus!!!!
*betweter-member :cool:* ;) ontopic: nee, doe ik nooit :P [edit] Alhoewel, als ik mijn broertje een banaan geef is ie daar soms blij mee ;) |
Citaat:
Trouwens, er zitten redenen achter. :p |
(doet me aan de PSOBD denken ;) )
Nee, want ik vind het irritant als anderen dat doen, dus doe ik het zelf ook niet. en nu ga ik echt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak nooit iemand blij, alleen als ik daar zin in heb. Mensen blij maken met dingen die niet bestaan is onzin, want die mensen komen er vanzelfsprekend zelf snel achter en dan sta jij met je mond vol tanden. :)
|
Nee.
ik maak wel vaak mensen dood met een blije mus |
ja
|
maar neen
|
Beter dat dan met een levende banaan. Oh, God, dat niet!Ook zo zielig voor die banaan.
|
Iets zegt me dat tante poesiefox in een sarcastische bui is vandaag... :p
Ik maak nooit mensen blij met een dooie banaan. Ik heb gewoon geen dooie bananen om mensen blij mee te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
maargoed, om ontopic te gaan.
ik maak mensen wel eens blij met een dooie banaan (dooie mus) maar nooit expres. Dan zeg ik dat ik bijv. wel een baantje voor iemand weet die werk zoekt, maar dan kan het achteraf toch niet. dan voel ik me best wel lullig eigenlijk :( |
Nee, alleen per ongeluk. Want voor je het weet ligt er inene een dooie banaan in je klauwtjes...en wat moet je dan eh..
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedoelde je dąt met je 10-6 topic? :( :o Ja. Soms. :o :D |
Citaat:
|
ohw neej echt nooit!! Dat zijn echt van die jongens grapjes
|
Nee... ook niet met een dooie mus... en ik maak zelfs nooit mensen dood met een blije mus...
|
Mijn bananen zijn onsterfelijk
|
nou ik zal het niet opzettelijk doen maar ja het kan natuurlijk altijd wel is zonder opzet gebeuren. :o
|
ja
|
Citaat:
Nee, er komt op 10-6 als het goed is ook nog eentje hoor. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |