![]() |
Sigaretten weer duurder.
:mad:
Koop ik een pakje eerst 3.20 en nu 3.30, niet echt een ramp maar ik vraag me af hoelang de die peuken nog duurder gaan maken. Zal wel weer iets voor die balk-elende zijn :rolleyes: |
Citaat:
m'n Dunhill's zijn nu al 3.40. |
Waar mensen zich wel niet druk om maken. :rolleyes:
|
Mijn geliefde chesterfieldjes zijn nu al 3,80.
Dat is gewoon 8 gulden en 40 cent! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jup bijna een tientje :\
Laat de rokers toch met rust. |
Mijn pakjes kosten 2.30 :)
Goldprince van de Lidl...smaken hetzelfde als Marlboro! |
Citaat:
en volgens mij zijn ze nog steeds van plan alles geleidelijk op te hogen naar een tientje(in guldens) chesterfield zou gewoon laag moeten blijven :o --->voor zover dit nutteloze bericht<--- |
ja, chesterfield rules.
--> tot zover dít nutteloze bericht.<-- |
Och, bij sigarettenautomaten in Engeland betaalde je een paar jaar geleden nog ongeveer 3 pond...
ter informatie -> 1 pond was pakweg 3 gulden 30. You do the math. ;) Wat dat betreft hebben de rokers hier nog niks te klagen.. :) |
de nederlandse staat is ziek...... ze verdienen ongelofelijk veel aan alle rokers (waaronder ik), maar toch zitten ze te zeiken dat er zo ongelofelijk veel mensen dood gaan eraan (hoewel dat voor hun alleen maar handig is, immers, rokers worden per definitie minder oud). Van die anti-rook-hoeren vinden het nodig om overal, in ieder TV-programma hun 'schone' mening te ventileren. Je wordt er als roker helemaal gestoord van.
|
Mijn lieve drum shag is ook weer 4,15
|
Citaat:
En smaken hetzelfde als marlboro :o |
Waarom doen ze dit :( ? De mens houden toch niet op met roken. Nu betelan we al (te)veel maar nu rookt iedereen toch door. Dus wat heeft het voor zin laat iedereen gewoon maar lekke doorgaan want iedereen heeft een eigen verantwoordelijkheid
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |