![]() |
Beste manager (voetbal) ??
Nationaal:
Bert van Marwijk met Ronald Koeman op een 2e plek. Ze zijn beide zo realistisch en hebben zo'n ontiegelijk tactisch inzicht, ik heb echt respect voor die 2 mannen. Internationaal: Sir Alex Fergusson Wat die man wel niet allemaal gepresteerd heeft vind ik echt klasse. Elk seizoen weer weet hij z'n team er zo neer te zetten dat ze verrassend, verfrissend en geweldig voetbal spelen. |
Wat te denken van
-Guus Hiddink...in 87/88 met PSV de EC1 gewonnen, met Oranje 4e geworden, met Z-Korea 4e geworden en nu bij PSV weer kampioen -Martin Jol...van RKC een stabiele middenmoter gemaakt -Johan Neeskens...NEC een subtop/middenmoot ploeg gemaakt -Henk ten Cate...van NAC een goeie ploeg gemaakt Internationaal mogen ook Vicente del Bosque en Ottmar Hitzfeld genoemd worden |
op dit moment Ronald Koeman, hij heeft van een zielig Ajax (sorry dat ik het zeg) weer een team met aanzien gemaakt (op dit moment dan)
ff offtopic: Citaat:
Alereerst, jah, hij zet z'n team verassend neer, té, dat je denkt van, wat doet híj nou weer :eek: Verfrissend voetbal is ut ook niet, zit nog steeds met smart te wachten op het spel uit 98/99 :rolleyes: en geweldig is het allerminst, goed, het team heeft een knappe prestatie neergezet door de titel te pakken in de laatste weken, maar daarvoor meosten we wel een hoop goedmaken uit de eerste helft van het seizoen (en een Arsneal dat het kampioenschap wel heel makkelijk uit handen geeft :confused: ) Ik wil Ferguson en het team absoluut niet afvallen, maar het is nog neit een geweldige ploeg dat geweldig voetbald en kunnen voorlopig nog niet mee met de Europese top...maar ik heb geduld en weet dat de spelers het kunnen (hun meoten het uiteindelijk doen en niet alleen een manager) Maar goed, beste trainer is zeker Koeman!!! (y) |
Ik verkies toch Hiddink boven Koeman. Ten Cate komt voor mij op de derde plaats.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |