![]() |
Welke Snes spellen zijn volgens jou nog steeds leuk ?
Waarom ik dit vraag ? Ik heb nu een emulator en wil wat tips..
Emulator (dat mag niet hier!!), nahhja ik wil best Snes spellen gaan kopen.. Maar die vind je toch nergens meer! |
Mario & Yoshi enn... Zelda natuurlijk :)
|
Donkey kong counry 1+2+3
Zelda Secret of Mana International Superstar Soccer Deluxe En alle squaresoft RPGs |
Chrono Trigger
Zelda: A Link to the Past Secret of Mana Illusion of Time Terranigma Lufia 1 & 2 Final Fantasy 2 & 3 |
Alle Mario spellen en
ISS Deluxe |
Je vragstelling is vaag, maar we begrijpen het.
Ik zou zeggen dat je wat RPGs kunt proberen, en Mario enzo.. En leuke 2-of-meer-spelers spelletjes, denk aan bomberman (met z'n drieën of vieren) of natuurlijk Contra (veel plezier met je holmaatje) |
Zelda: A link to past <------- beste spel ooit
F-Zero Flashback Street fighter mortal kombat Mario |
Het enige dat ik nog toe te voegen heb, is Super Metroid. :)
|
Final Fantasy 3
Sailor Moon: Another Story Harvest Moon Chrono Trigger Super Punch Out! Super Metroid The Legend of Zelda: A Link to the Past Yoshi's Island Earthbound Secret of Mana Zelda III: A link to the past, zonder twijfel beste spel ooit :) de mario reeks is cker goed :) imo SNES meesterlijkste console aller tijden, als je kijkt hoe oud etc |
Mariokart, een van de beste spellen ooit
|
- Secret of Mana
- Mario Kart - Secret of Evermore (zwaar onderschat) - Super Mario World - SimCity Classic (of was dat NES?) - Chrono Trigger - Terranigma Niet origineel, wel waar. |
ik ben ook niet origineel, maargoed. :/
Zelda III: a link to the past Chrono Trigger FF-reeks, vooral IV (US) Allerlei RPG's waar ik de namen alweer van vergeten ben zijn ook extreem goed. Het blijft gewoon leuk :cool: |
emulator mag wel..
ROMs mogen niet :) tenminste niet als je het originele spel zelf niet in bezit hebt of je moet de ROM na 24 van je HD verwijderen aanraders: Originele spellen wel te verstaan :P Chrono Trigger natuurlijk Super Metroid Killer Instinct Secret Of Mana volges mij allemaal al genoemd :P |
megalomania :D
|
Citaat:
|
Bubsy :D
|
Laat ik Megaman X maar toevoegen aan de lijst.
Nou ben ik ook een Megaman-fan, maar X2 en X3 vielen me een beetje tegen. X is de enige die een beetje origineel is. Verder eigenlijk alleen maar spellen die al genoemd zijn en waarbij ik te lui ben om ze te herhalen :p |
spelletje met eenwielers die racen is ook wel aardig
iets met rally, x rally ofzo verder natuurlijk alle nintendo exclusiv series |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kirby's fun pack,
Over 10 jaar hebben mensen er nog fun aan. |
Terranigma blijft echt wel super goed, net onder zelda natuurlijk. Ik ben nu the windwaker aan het doen maar dit spel doet echt niet onder aan die andere spellen van zelda en dat is best knap!
|
alle super bombermans, die blijven vet
|
Citaat:
|
Starwing, Killer Instinct
|
Citaat:
|
bahamut lagoon.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar hijs zielig op het eind toch?! SPOILER !!!! < < < < < < < had je eindelijk de wereld gered... maar dan ging je vrouw toch iets van dood en besloot jij met haar dood te gaan ofzo... vonnik als klein kindje niet zo leuk, wan ik had die &$*#$&_*#&_$ toch verslagen!!! :D maar goed, die zelda, si dat die dat als je op een gegeven moment naar de 2e wereld gaat je begint bovenop een piramide, en waar je later tegen de eindbaas vecht? |
Ik heb Mario Kart eindeloos gespeeld :D
|
Citaat:
het is met draken. en je moet er mee vechten en ze eten geven. dan nemen ze ook andere vormen aan etc. |
Megaman x!!!!!
|
Final Fantasy 2 & 3......wilt iemand hier toevallig vanaf? Ben dan namenlijk wel geintresseerd
|
Citaat:
Probeer eBay eens, daar zijn ze nog prima te vinden |
donkey kong is altijd leuk enne bomberman is wel stoer en tiny toons:D:D :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |