![]() |
Wie heeft Hail to the Thief al besteld?
Beste mensen, ik heb zo juist bericht ontvangen dat mijn Hail to the Thief van Radiohoofd 9 of 10 juni bij mij thuis ligt. Het gaat hier dan uiteraard om de Special Edition. Zijn er nog meer mensen die deze cd gewoon kopen, en niet gekopierd hebben of van internet geplukt...
??? |
ik heb hem nog niet gedownt, en ga hem misschien kopen, maar niet binnen nu en 1.5 maand (vakantie).
Laat me even weten hoe die cd is |
idd al besteld aangezien het toch wel geweldig zal zijn, ik heb um wel gedownt of iig een paar liedjes maar niet echt goed geluisterd of goed in verdiept dus nah ik wacht wel even...
|
Besteld, special edition.
Geilheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat nieuwe liedje van hun zuigt iig bigtime :)
|
wat is er special aan die edition?
hehe en kga em denk ik wel kopen |
Ik heb al wel St. Anger pre-ordered.
Radiohead.. Tsjah. |
De limited edition is een soort routekaarty of iets dergelijks.
Bij www.cd-wow.nl is ie 15 euro(limited edition) Rectangular wallet with fold-out map (Similar to fold-out road map) |
gewone versie is 15 euro daar
limited edition is 19 euro |
Citaat:
|
kan ik die ook ergens bestellen waar je geen creditcard of fax oid moet gebruiken? Onder rembours ofzo?
|
ik heb de eerste lek op cd. ga hem zeker kopen als ie uit is. waarschijnlijk de l.e.
|
Citaat:
Toevallig is cd-wow 1 van de goedkopere, maar de rest ligt toch rond de 19 euro denk ik. |
k heb hem bij de beste CD WINKEL van Nederland gekocht. De Waterput. En dan wel in Bergen op Zoom. De Special Edition kost 19.99 euro. Maar ik ben iig. verzekerd van een exemplaar. Je weet maar nooit, bij Queens of the Stone Age had ik ook de laatste QOTSA met DVD. Dus, het is zeker wel zaak er snel bij te zijn. De oplage is beperkt.
Maar goed, als ik hem binnen heb, dan zal ik laten weten hoe het ceedeetje is. De mp3'tjes op internet zijn iig. wel vet. There, There, The Gloaming, (prachtig nummer!!) En al die andere ook. Thom York uber rulez! |
Bij Plato is de limited 18,50.
Daar heb ik hem besteld, want als je daar er snel bij was kreeg je de There There Radio Promo er gratis bij. en ik heb alleen maar goede ervaringen met de plato |
ach, heel dat limited edition gebeuren is helemaal niet zo limited
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb hem alvast gedownload, maar ik vind hem niet echt spectaculair...
where I end and you begin is wel (y) (y) (y) (y) (y) |
ik zag vandaag de clip van there there, eindelijk weer een keer een clip die je van begin tot eind wilt zien
|
Sorry maar kan er mij nu eens iemand duidelijk uitleggen wat het verschil is tussen een normale en een limited version? ;)
En kan je in de winkel (niet online) ook gewoon kiezen welke versie je koopt? En waarom bestellen? Het leukste aan een cd kopen is hem eigenhandig gaan halen in de winkel! (dat vind ik toch). Dan voel ik me een 'echte', als ik de winkel binnenstorm, de rekken afscheur, enz :D |
zo. dies besteld :o
|
ik haal 'm binnenkort wel een keer bij kroese ofzo..
als ik van mezelf weer geld aan cd's mag uitgeven.. |
18,99?
dan kan ik hem ovor 14,99 krijgen. |
ik heb vandaag de limited edition besteld bij de waterput. waarom bestel ik die ? omdat die limited is. :rolleyes:
ik krijg er trouwens gratuit de single van there there bij t.w.v. 6.99. dat is dus inclusief twee extra tracks die niet op het album zijn te vinden. en het verschil tussen de limited en de normale versie is dat het artwork van de limited mooier is. de normale versie zit in een gewone jewelcase, de limited is een uit te vouwen ding. erg mooi. en dat alles voor maar 20.99, dus dat is de l.e. + de single. vrijdag is ie binnen. |
Hopelijk kun je die limited version dan ook kopen in de winkel, hier in Belgie.
Nog 5 dagen :D |
Citaat:
|
In Belgie komt hij uit op 9 juni, en 9 juni is hier een feestdag waar dus geen winkels op open zijn :rolleyes: :(
|
goed geregeld :)
|
Citaat:
|
jeuh, dies binnen!
|
Hij is echt fenomenaal fantastisch :)
|
Hij is inderdaad in de smaak gevallen, alleen dat rare, gammele LE cd-doosje bevalt me niet...maar ja, boeit ook niet zo
|
Als het goed is (volgens Loempia) is Radiohead vrijdag al binnen bij de Waterput in Bergen op Zoom. Ik dacht dat hij dinsdag pas zou komen, dus ik loop vanavond wel ff langs de Wasserput.
Ik heb de nummers nu ook allemaal gedownload (ja, sorry, ben fout) maar ik kon niet echt wachten na al die verhalen. Heb me tijden voorgehouden de ceedee niet te downloaden. Maar, nu toch gedaan, en hij is echt goed. The Gloaming en There There, had ik al gehoord, en gisteren kwamen er een boel nummers op StuBru voorbij. Het is geweldig! Hopelijk ligt hij dus vanavond klaar. I hope so!!! Citaat:
|
Ik heb em binnen :)
Mooi hoesje en nog een There There Radio promo erbij. Mijn dag is goed (y) |
ik jaloers op jou is....ikke pas vanavond naar de Big City gaan (Bergen auf Zoom) und....dannnnnnnnnnnnnnnn
Kaufen!!!!! |
mijne was 18,50
vanavond om kwart voor elf wordt er in een ster-blok de clip van there there op nl3 uitgezonden, promotie-iets ofzo |
ik heb m binnen. ik kan niet anders zeggen, wat een geweldig prachtig album. ik heb er nog geen woorden voor.
Citaat:
|
dat was idd alleen als je hem bestelde. En het is niet de single maar de Radio Promo, met alleen There There. De normale versie en een voor de radio ingekorte versie die je ook onder de clip hoort.
|
nou ik heb t album voor 12,50 gekocht vandaag
|
als olgende loonstrookje binnen is, beslis ik om tot koop over te gaan of hem te branden op een mooi recordabletje.
Ik heb Kid A trouw aangeschaft, maar vraag me af welke kant ze op zijn gegaan nu. tell me.. |
ik heb hem ook binnen, om 20:05 uur gekocht bij Wasserput, Gilly was er...jaja...prachtige ceedee. Single rulez ook, en dat boekje is kwijl kwijl mooi. Ik heb die van Amnesiac ook zo....(die special edition!!) prachtig!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik er bij was is de Radio Promo. Dat is een cdtje die niet verkocht mag worden en naar Radio stations wordt gestuurd zodat zij There There kunnen draaien. Vandaar ook de edited versie van There There erop. De originele single heb ik overigens ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vandaag eerste 400 kopers van de nieuwe ceedee van radiohead bij fame music op de hoek kalverstraat/dam in a'dam krijgen hem voor 12,50 €uro :)
|
voor wie hem allemaal al heeft.
wat vinden jullie ervan ? wat zijn volgens jullie de beste nummers van het album ? en is het jullie nieuwe favoriete radioheadalbum of blijft die plaats toch gereserveerd voor ok computer of kid a ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |