![]() |
noise
Welke nummers zijn tips?
|
**
|
Download willekeurige shit van Merzbow, KK Null en Bastard Noise. Maakt niet al te veel uit wat, want die noise artiesten hebben de neiging om belachelijk veel uit te geven, waarvan het grootste deel op elkaar lijkt.
|
En probeer iets van Zeni Geva te vinden.
|
Citaat:
|
venetian snares - alles
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt NOISE zoek ik... zoals op die gothic feesten, keihard gepiep met een brute beat
|
Citaat:
Breakcore denk ik meer aan andere bands (Botch, DEP, go-stop-go bands). maar ik zie hier geen core in |
je hoort ook wel gabber beats en breakbeats dus BREAKCORE is wel op zn plaats
|
Mono Ad Aware
ofzo |
Citaat:
En de samenwerking van Speedranch en Venetian Snares is een Brute Beat met gepiep en gekraak. Ik denk dat Digital Hardcore meer iets voor jou is :D Als je dat niet kent, download Digital Hardcore van Atari Teenage Riot, das gepiep en gekraak met een breakbeat eronder. En echte Nedernoise: Nekschot :cool: |
dan is Alec Empire ook wel aan te raden
|
Tsasil ik ken merzbow wel ok :p promogirl.
|
Citaat:
Probeer wat shit van EC8OR ofzo, dat is zo ongeveer terror met gruwelijk kloteherrie samples er doorheen. |
venetian snares
dive noisex sommige hypnoskull pal tunnel this morn omina je moet es kijken op ant-zen |
Citaat:
rutger; als je van die beats houd houd je ook wel van tekno, de hardere nummers van afgelopen zaterdag zaten meer richting tekno dan noise :) |
haus arafna kan ik ook aanraden, groot kans dat je het kut vind maar dat boeit niet zo :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |