![]() |
Internet Date
.... Wat vinden jullie van een Date via Internet... ?¿ :confused:
|
tja.. zou t denk ik ni edoen
|
is leuk :), tenzij het een vent van 45 blijkt te zijn
|
Zolang je date geen pedofiel of iets in die trant is,
zit het wel goed denk ik. |
hier zijn al heel veel topics over.
Maar het kan leuk zijn net zoals dat je normaal iemand tegenkomt er daar mee afspreekt. Zorg alleen dat je op een plek afspreekt waar veel mensen zijn voor het geval dat... Ik heb verschillende mensen gemeet die ik via internet ken en allemaal erg gezellig. Met 3 daarvan heb ik ook iets gehad. en 2 van die relaties duurde een jaar. |
Ik vind dat t allemaal gewoon moet kunnen :) . Ik ken zelf genoeg mensen via internet, hoewel ik ze nog nooit in het echt ontmoet heb, heb ik daar toch n goeie vriendschap mee en ik vind zeker niet dat je je moet laten tegenhouden door mensen die steeds zeggen dat daar alleen maar oude ventjes op reageren, want tegenwoordig kun je makkelijk genoeg erachterkomen of diegene waar je mee bent aan het chatten ook echt serieus is! (y)
|
Daar is toch niks mis mee ?!
Als je mensen in real life ontmoet ken je ze toch ook niet. |
Ik zie het verschil niet tussen een gesprek aanknopen met een vreemde in de kroeg en vervolgens afspreken, en het toevoegen van iemand op MSN en daar vervolgens mee afspreken.
|
okeeej :) ... thx peepz... :D k weet wak ga doen....
|
zou eerst wel msnen met diegene.. etc
toch een beetje leren kennen. misschien ook bellen en smsen enzo... |
heb net gebeld... nu kan het ckr geen oude pedo meer zijn ofzo :S..
:D |
ik vind het (y) (y)
ik heb een hele tijd geleden een leuke jongen ontmoet op de chatbox, en nu hebben we al dik 8 maand verkering :D |
zeker doen! heb ook gedaan en heb nu superleuke vriend ;)
tis pas 2 weekjes, maar tog. maar inderdaad: wel open gelegenheid he... |
ja ik zou het wel doen, als ik tenminste echt het gevoel te hebben die jongen te kunnen vertrouwen. en het ook gewoon goed klikt via internet. en natuurlijk moet ik dan ook wel een paar keer een foto gezien hebben.
|
Dat vind ik helemaal niks. Dat kan alleen maar gigantisch tegenvallen. Of er komt natuurlijk niemand opdagen en dan zit er iemand je op een afstandje keihard uit te lachen.
|
ach op zich is er natuurlijk niks mis mee.. Ik zou wel een beetje voorzichtig zijn met waar ik afspreek.. maar je kunt zo best een heel gezellige dag en ik denk dat er best wat relaties via het internet zijn ontstaan.. Het is een makkelijk medium om elkaar een beetje te leren kennen..
|
Citaat:
Beetje logisch denk ik, maar ik zou ook zeker in/bij een openbare gelegenheid afspreken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meeste internetdates (of internetmeets eigenlijk (want ik ga nog niet iemand daten die ik nog nooit gezien heb... punt)) die zijn niet tegengevallen...
nouja, 1 van de 4 dan wel... maar dat was niet met de achterliggende gedachte van een 'date', want ik had een vriendin in der tijd... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |