![]() |
Wat moet een feest hebben
Een paar vrienden en ik willen een groot feest gaan organiseren. (voor 500 tot 1000 man)
Nou is mijn vraag wat moet een feest allemaal hebben. En was juist niet. Dus: Welke style muziek? Hoeduur de kaartjes? Hoe duur de drankjes? Welk Thema? enz enz Ik dacht zelf aan zo'n 7,50 per kaartje met 2 consumptiebonnen erbij. Dus post al je tips op/aanmerkingen enz. Alsvast bedankt, Drexz ;-) |
nou ehm...wat is de doelgroep? anders weet je ook niet wat je moet draaien...
Kaartjes...ligt eraan wat er allemaal te doen is, en of je winst wilt maken... Drankjes...iets goedkoper dan is cafe's, maar das ook niet zo moeilijk, denk ik :p Thema...ook weer die doelgroep he...welke leeftijd mag er komen/? wat voor types? (niet dat je in hokjes moet denken, maar als je trance gaat draaien, zullen er niet veel metal-figuren komen...) En tis idd wel een pienter plannetje om er 2 consumtiebonnen bij te geven, trekt wel iets meer mensen i guess ;) Voor wat voor reden ga je een feest geven?Of d88 jullie gewoon...nou we hebben zin in een vette party... :p nou ehm tsja...veeeel succes en have phun! x Ellen |
Citaat:
prijs van het kaartje moet in verhouding zijn met het aantal zalen, dj's en de duur van het feest.. en bier voor 1 euro is ook mooi. thema maakt niet zoveel uit, als het maar goed aangekleed is, probeer wat van die goa art enzo op te hangen, juiste verlichting kan ook sfeer maken. je kunt natuurlijk ook een mooie locatie zoeken, maar dat is vrij lastig als je de politie erbuiten wilt laten. |
ah.....geef gelijk maar een tekno feest jah :D
iig leuke muziek en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel bier |
eej man probeer wat Terror/hardstyle/hardcore op et feest ,denk dat de meeste ut wel vet zullen vinden.
ene zorg voor mooie decoratie en veel zuipen&vreten |
Nou, de reden is eignelijk omdat er hier in de buurt naar onze mening te weinig leuke feestjes zijn, en de Blauwe Aanslag gaat nu toch definitief verdwijnen, dus dan moet je het zelf maar doen he :D
Maar moet een beetje goa, techno kant op gaan, en de doelgroep is geen irritante mensen :D alles onder voorbehoud, wij zijn nergens voor aansprakelijk :o |
ik wil wel komen draaien hoor :D
maar draai vooral trance/club |
De doelgroep is denk ik gewoon jongeren tussen de 18 en de 25 ofzow.
|
Als het binnen het budget past, vergeet dan de lasers niet, dat vind ik echt super op een feest (y) :cool:
|
Citaat:
als het echt zo groot wordt ben ik wel bereid om 12 tot 15 euro te betalen..eventueel ;) drankjes niet te duur...gewoon een tap of 20 neerzetten ;) thema? haha. |
7.50 voor een kaartje vind ik wel een redelijke prijs, als je er 2 consumptiebonnen bij krijgt
wat voor muziek --> tja ligt er een beetje aan wat voor mensen je wilt trekken.. drankjes--> bier & fris tussen 1 euro en 1.50, wijn tussen 1.50 en 2, mix tussen 2 en 3? thema boeit niet/hangt af van welke muziek je wil gaan draaien dingetjes waar ik op het moment op kom waar je voor moet zorgen: flyers/reclame, fietsenstalling/parkeerplaats, (bewaakte) garderobe (grootte ligt wel een beetje aan de tijd van het jaar), mensen bij de ingang voor kaartjes te controleren en stempels te zetten oid., barmensen?, wc's, eventuele zitplekken/tafels, aankleding.. enz. enz. |
Welke style muziek? ------> Hardstyle, Apres Ski, R&B, Hip-Hop
Hoeduur de kaartjes? ------> 5 tot 7,5 euro moet lukken Hoe duur de drankjes? ------> Bier en frisdrank altijd 1 euro, de rest 3 ?! Welk Thema? --------> Bier en Vrouwen!!! |
Citaat:
Style:techno, hardtrance, beetje hardhouse. Zoek iemand die goed bekend is met dj-en. Hoe duur kaartjes: tussen de 5 en 10 euro. Hoe duur drankjes:1 euro voor bier&frisdrank. 3,50 euro voor breezer of wat dan ook. Thema:Maak er wat grappigs van, geen hippiefeest ofzo. Iets wat past bij de muziek die je gaat draaien. 'Klein Mysteryland' ofzo. |
Citaat:
|
Trance & Progressive House muziek draaien, boek een paar goede leuke niet al te dure DJs (Denk aan Lemon8/ Misja Helsloot)
|
Citaat:
Als je eerst kijkt wat het precies moet worden, dan kun je daarna je muziek, sfeer en prijs gaan bepalen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |