![]() |
Noooit!?
Wat voor iets zou jij nooit, maar dan ook nooit willen doen qua seks?
Dus dingen waarvan jij absoluut niet te spreken bent. |
Dieren en kinderen :rolleyes:
Lijkt me ook wel vrij logisch .. er zijn meer mensen die dat niet willen, dan wel. |
anaal denk ik wel hor.. :D
|
Citaat:
en met oude taarten.. dat hoeft ook niet.. |
poepsex
plassex sex met dieren sex met lijken anaal lijkt me ook niet bepaald geil sm (oke de lichte vorm ervan .zoals bv bijten is ok :D ) fistfucking ...hmm dat was het zo ongeveer |
Alles wat niet bepaald eetlust opwekkend is
Alles wat niet met een gelijkwaardige partner is Alles wat pijn doet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verdraagelijkepijn zoals lichtjes bijten enz is wel ok |
Sex met iemand die nog geen 16 is
Sex met iemand die reeds overleden is Sex met iemand die geen mens is Sex met iemand die niets om mij geeft Sex met iemand die mij graag blijvend letsel toebrengt |
Citaat:
Sex met het zelfde geslacht is niet een nooit, eerder een liever niet. |
sex met kinderen (<16) en oude mensen
Sex met dieren sex met lijken poep/plassex en idd alles wat pijn doet |
bejaardenseks (tenzij ik zelf oud ben natuurlijk)
necrofilie fistfucking barebacking kindertjesseks seks met dieren logisch eigenlijk allemaal |
Citaat:
|
-Kinderen
-Dieren -Poep/braaksel -Bejaarden -Fisting -Necrofilie -Gang bang -Partnerruil Never nooit.(n) Voor de rest ben ik zeer ruimdenkend. |
Citaat:
Anale homosex zonder condoom, in de hoop dat je HIV krijgt, want dan kun je het tenminste niet meer krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn dit nou allemaal hele degelijke eigen standpunten, of is dit gewoon ons normen en waarde systeem dat deze dingen "verbied" ? ? ?
|
Citaat:
|
dierensex
wurgsex of ieds dergelijks pedofielie nou en dat barebacking klinkt ook nie echt fijn..:p sex voor geld en verder,qua partnerruil of sex met t zelfde geslacht, wat niet is kan nog komen, heb er alleen geen behoefte aan. |
Citaat:
maar al zou het niet verboden zijn, moet ik er ook niet aan denken om het met dieren te doen!! en ook niet met kleine kinderen, weet je wel hoe je die kinderen kan kwetsen! enne, dat lijkt me ook niet opwindend... net als ouderen niet :D Grumpfh, om over lijken nog maar te zwijgen :D |
Citaat:
Je ziet dat de lijstjes niet geheel overlappen, blijkbaar heeft iedereen zo zijn eigen grenzen. |
met lijken niet opwindend? misschien als je gek bent op horrors :D
en als je nou gek bent van paarden? :rolleyes: Persoonlijk staat het idee me niet zo aan, maar dr lopen een hoop gekken in deze wereld. |
dieren, kinderen, poep en plasseks.. enne vast nog wel meer
|
ouderen, lijken en wurgsex niet te vergeten bleegh
|
allereerst:
-poepsex dat lijkt mij echt heel erg ranzig, en dan nog eens al die infecties die je eraan op kunt lopen -met een vent ik ben geen homofiel -met een bejaarde ik ben geen gerontofiel -met een lijk ik ben geen necrofiel -met een kind ik ben geen pedofiel verder neuk ik geen dieren en gebruik ik mijn vuisten slechts ter verdediging. Ook heb ik geen behoefte om SOA's op te lopen en gebruik ik mijn mond het liefst om te eten. Pijn vind ik niet lekker en ik wil op een normale manier adem kunnen halen. |
Citaat:
|
Alles wat betrekking heeft op:
- dieren - lijken - uitwerpselen en braaksel - bejaarden - geslachtsonrijpe minderjarigen - blijvend letsel toebrengende attributen - pijnlijke attributen - niet vantevoren afgesproken dwang - handelingen met mannen (ik ben niet homofoob, ik word gewoon totaal niet geil van een mannenlichaam. Punt. Maar een trio MMV waarbij de tweede man mij niet aanraakt wijs ik niet af). |
Citaat:
|
al het bovenstaande zo ongeveer.
|
jupz.. geld ook voor mij
|
zie boven..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sex met kleine meisjes
sex met oude oma`s sex met de moeder van je vrienden (nouja.. tenminste..) sex met dieren sex met insecten sex met mensen die in bezit zijn van een penis sex met lijken Poepsex Plassex (mischien ooit toch nog wel...) Wurgsex Kotssex Harde sm.. met naalden en al die pijnlijke toestanden Dat was het... al die andere dingen valt over te praten :) |
Sex met insecten?
Dat vraagt om uitleg! |
Citaat:
Oja, kun jij je geheel overgeven aan het liefdesspel met de vrouw van je dromen ALS ER EEN MUG IN DE KAMER is? |
Citaat:
|
ANAAL :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-kinderen
-dieren -bejaarden -kots -poep -bloed -lijken -dingen die door je lijf heen gaan [naalden/haken enz] de rest van de vieze en enge dingen zou ik als iemand heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg door zou zeuren misschien nog wel doen... |
Ik ben geen pedofiel, geen gerontofiel , geen gerontofiel, geen necrofiel, geen zoofiel(met puntjes op de 2e o).
Ik hou niet van vuisten, niet van poep en niet van kots. Verder vind ik pijn niet fijn en bloed niet goed. Mijn oma is een schatje, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik wil eigenlijk nog wel een poosje leven dus voor mij ook maar geen barebacking. |
Citaat:
+ seks met een familielid (behalven zeer verre neven en nichten :p) |
Sex met kinderen niet...Evenals dieren en bejaarden, lijken en vrouwen. Sex met een groep lijkt me niets, net zoals sex waar uitwerpselen bij betrokken zijn. Euhm, zolang het geen pijn doet, en niet tegen je wil is, is alles ook nog wel oke. En ik denk dat een lichte vorm van SM ook wel moet kunnen...
|
Animalsex, poepsex, uhm mja, eigenlijk ben ik opzich wel bereid alles te proberen, op zijn tijd, behalve die twee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |