![]() |
Waar zou je een muziekdoos kunnen kopen ?!?! :S :(
ik wil een heel speciaal cadeau geven aan iemand (ik kan niet zeggen wie, want misschien leest ze mee :p)
Het is een hele goeie vriendin, en wij hebben echt een super goeie band met elkaar. Anyway.....muziekdozen vind ik echt iets magisch hebben en ik ben dus opzoek naar zo'n ding. Maar heeft iemand een idee waar je dat zou kunnen kopen? Thank you (y) :) |
Met zo'n dansende ballerina erin als
'ie open gaat, of..? :D :o Bij de Intertoys (of Bart Smit.. :S) hadden ze die met kerst wel (geloof ik :o), kan je wel kijken denk ik.. Of wil je een iets andere? ;) :o |
V&D k zou het niet wetuh
|
Zag ze vrijdag in de speelgoedwinkel liggen....intertoy's...bart smit ofzo zal ze ook wel hebben...
|
in van die speelgoedwinkels met dat 'verantwoorde' speelgoed met veel hout enzo hebben ze vast wel mooie. Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel?
|
antiekwinkel?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry..... |
Citaat:
|
weet niet of dit iets is..?
http://www.matozi-art.nl/ma_bestanden/reuge.html met zoekmachines kom je soms ook een eind :p |
Citaat:
Zal ook wel aardig wat kosten dan :( |
Een móóie muziekdoos, van hout met een porseleinen dingetje erin en een leuk tinkelmuziekje, is wel duur... maar te koop bij chique speelgoedwinkels (die eigenlijk voor volwassenen zijn, zeg maar), antiekwinkels, en als je geluk hebt op rommelmarkten.
|
zoek es op internet, op sites als marktplaats.nl enzo...daar vind je af en toe de gekste dingen, dus vast ook wel muziekdozen!Veel Succes!
x Ellen |
Misschien is er ergens bij je in de buurt een speelgoedwinkeltje met vooral houte dingen, knuffels, vingerpoppetjes (geen speelgoedwinkel als Bart Smit oid), enz. (vaag verhaal).
Ik denk dat ze in dat soort winkels misschien wel muziekdozen verkopen... |
Je kan natuurlijk via internet proberen te zoeken naar van die muziekdozen. Tevens kan je misschien eens een oude antiekwinkel proberen, want misschien heb je daar ook wel geluk.
|
Wel een leuk cadeau trouwens (y)
|
Citaat:
maar tsja... antiekwinkels idd, daarna internet proberen en desnoods rommelmarkten |
Citaat:
Leek mij ook wel :) |
Citaat:
Kijk eens in een tweedehandswinkeltje. |
Antiekwinkel, lijkt mij ook.
|
in babywinkels (en nee dat zijn geen winkels waar ze baby's verkopen ;) ) daar heb ik het iig wel eens gezien. (ook mooie varianten)
Wat je ook zou kunnen is zelf zo'n muziekmaak ding kunnen kopen (bij een zelfbouw winkel, denk dat conrad het wel heeft) en een mooi houten doosje. Erin zetten/ vast maken en klaar :) |
Muziekdozenwinkel natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Sja...ik zal effe zoeken op het inet ofzo, maar zelf weet ik ook niet echt een zelfbouw winkel te vinden die dat soort dingen verkopen.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |