![]() |
Bobo's in the bush
Komt vandaag voor 't eerst!
19.00 op Yorin. Voor wie 't gaat kijken; spuug hier je gal of kwijl het onder over Danny Rook. :rolleyes: |
Ik ga wel ff kijken, moet toch mijn mening kunnen geven.
|
Mijn zusje is nu aan het kijken. :D
|
Kerel, waar zijn de Bobo's gebleven.
|
Vond het vandaag nie echt super, dacht (dat hadden ze gezegd in een ander tv programma) dat ze de uitzending zouden laten zien waarin die actrice (Inge ofzo..naam kwijt) bijna verdronk. Maar nee gaan ze een half uur lang iedereen voorstellen. Die verhalen ken ik nu wel, want dat heeft al in kranten, tv-gidsen etc gestaan. Maar ga morgen denk ik wel weer kijken..wil zien wat er gebeurde...
|
het was vandaag echt een 'voorstelrondje'. erg saai, maar ik ga morgen toch wel weer kijken of het programma leuker is.
|
mijn zusje zat het te kijken en ik moest 'gedwongen' meekijken...
*KOTS* |
Ik hou van Jungle en van Danny Rook :o...
|
ik vind ciie christine van der horst echt megageil :S maar ik ga wel kijken! allemaal 3e rangs bobo's! zelfs dat blauwe konijn uit de bobo is nog bekender!
|
Wat een B-bobo's ook... alleen Danny is koel :cool:
* denkt aan de de tijd van Now-tv, Praline en Tilly von Broekhuysen/Gigi * |
Niet gezien, maar het lijkt me echt helemaal niets.. (n)
|
saai!
|
Citaat:
|
ik zat me nu al te ergeren aan die arrogante jimmy geduld en die zeikerige christine van der horst.
en wat gebeurt er barweinig in een aflevering zeg! |
ik vind het wel lachuh, tis een soort Expeditie Robinson..
|
Die Christine v/d Horst, wat een doos zeg. En die Jimmy Geduld denkt echt dat ie heel wat is en dat ie gaat winnen *kots*.
Danny Rook en die cabaretier (Horance of zo) lijken me wel grappig. |
Danny Rook = :cool:
|
Bobo's in de bush is duidelijk een programma van mislukte of uit de boot geraakte BN'ers die op deze manier weer proberen een beetje in de publiciteit te raken, zielig.....
|
ben jij de Giph van Eric van Tijn
|
Ik vind het leuk (y)
|
ik vind het ook heel erg leuk! (y) :) vooral die ene Haagse die er als eerste eruit is geflikkert! Die was kewl! :p
|
Henk Bres had het echt zwaar, wel mooi taaltje spreekt hij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |