![]() |
tepel
Hey,
Er staan hier nu al een heleboel topics over hoe groot de penis is e.d. Maar hoe groot zijn jullie tepels (vrouwen)..? |
... hoe bedoel je, de hoogte in staat van opgewondenheid of de diameter van de tepel(hof)?
|
ik zal er is even een meetlat bijhalen... :confused:
|
Tepels zelf zijn klein, tepelhof ook. Hele borsten zijn klein, dus het is in verhouding. Daar gaat het toch om?
Edit: alleen tepel zelf: een centimeter tepelhof varieert, igv kou trekt het samen, maar van 2,5 tot 3,5 centimeter. En roze. |
Citaat:
de diameter bedoel ik |
Citaat:
ah oke *pakt lineaal* 3,5 hele geheel, 1 alleen de tepel. Nou boeiend weer :) |
Als het warm is, en ze dus 'gewoon' zijn, zijn ze ongeveer 2 cm in doorsnede. En lichtbruin.
Als ze hard zijn iets meer dan 1 cm in doorsnede denk ik. |
Tepel zelf: 1 cm
Tepelhof: 3 cm En roze.:) Precies goed, want ik heb ook kleine borsten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tepel 1 cm
Tepelhof 3,5 cm kleur is lichtbruin/rozig.. vaaag kleurtjuh :P |
Tepel zelf: 1 cm
Tepelhof: 3 cm Past ook precies bij mn borsten. |
mja tepel zelf 1 cm, tepelhof 2,5 is miss btje klein in verhouding met borsten maar ik vind dat juist mooi :D
|
hoe groot is jullie middenhandsbeentje trouwens?
|
Tepel zelf: 0.5 cm
Tepelhof: 1.5 cm (En ja, ik ben géén vrouw, dat weet ik. Ik ben gewoon in een "sharing" kinda mood :p ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga t dus niet opmeten, want daar heb ik geen zin in, maar t komt erop neer dat als t niet ineens warm/koud is of er iemand aan zuigt, trekt whatever, ik nauwelijks tepels heb (ingetrokken) en anders heb ik uh tepels, mja.
|
*gaat lineaal zoeken* :D
ik heb t nu warm en tepelhof is diameter ongeveer 3 cm en tepel zelf 1. ongeveer. LOL! |
ik ben erg origineel:
3 en 1 cm. yeah. mijn middenhandsbeentje is ongeveer 7cm. |
tepel: <zoekt lineaal> 1
tepelhof: tis dat? :confused: middenhandsbeentje: (nuttig) 8 cm |
Citaat:
de tepelhof is het donkere gebied (geen gewone huidskleur dus) rondom de tepel Het middenhandsbeentje loopt van de pols tot aan de vinger :p (dit om het verhaal compleet te maken) |
tepel: 1 cm
tepelhof 3 cm net een tintje donkerder dan mijn huidskleur. misschien zelfs 2 tintjes! :p |
Het valt me wel op dat de maten heel erg gelijk zijn. Op zich opvallend, omdat geen twee borsten op elkaar lijken (behalve dan die twee die bij dezelfde persoon horen) en je dus ook zou verwachten dat tepels enzo anders zouden zijn bij elk persoon...
|
Ik kan me er echt niet druk om maken, als alles maar goed in verhouding en proportie staat dan is het ontzettend mooi. Vrouwen die zich druk maken om de grote van hun tepels die maken zich onnodig druk.
|
tepelhof is dus dat grote rondje wat om je tepel heen ligt... maar als ik dat in de breedte opmeet kom ik uit op 5cm ? :confused: :confused:
|
mijn tepel is trouwens een kleine 1 cm...
|
De meeste borsten zijn inderdaad OK, maar heel af en toe heb je nog wel 's iemand met een extreem grote tepelhof of een tepel die nauwelijks van de tepelhof is te onderscheiden. En dat vind ik toch niet echt mooi.
|
grrrrrr :mad:
|
volgens mij is het dus niet gebruikelijk als je een grote tepelhof hebt... :rolleyes: :(
|
Nou... dat zal ik dan eerst even moeten controleren voordat ik daar over kan oordelen. :p
|
Citaat:
|
Ik ken ook zat meiden met een groter tepelhof dan de maten die hier genoemd worden. Uit alleen dit topic kun je moeilijk concluderen dat iedereen 'een beetje hetzelfde heeft' :)
|
Zou je zo maar aan een wildvreemde je borsten laten zien? Nou ja, het is ook niet om voor te schamen. Ik denk dat ik -als ik wat bier opheb- ook wel mijn pik aan iemand zou durven te laten zien.
|
moet ik nu de straal gaan meten, de diameter of de omtrek?:confused:
als ik het warm heb en a-geil ben zijn ze iig groter dan bij een temperatuur van -30 en extreme hornyness |
Citaat:
|
Citaat:
Mits op (naakt)strand of sauna of naturistencamping of andere plek waar ontklede borsten niet vreemd zijn:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
xxlalalaxx: waar spreken we af? :D
|
Citaat:
Ontopic: Tepel: 1 cm Tepelhof: 4,5 cm (vind het persoonlijk te groot) Staat niet mooi in verhouding omdat mijn borsten zelf niet erg groot zijn. En daar maak ik me best weleens druk om. Ik durf namelijk niet snel uit de kleren zolang het licht is, terwijl ik het op dat moment wel wil. Ik wilde dat ik me over deze angst heen durfte te zetten... |
okeej
thanx voor de reacties |
Geen idee, maar alsie hard is vrij klein. Vinnik wel mooi, mooier dan alsie niet hard is.
|
Citaat:
|
*geeft breezahs*
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |