![]() |
geslachtswisseling altos
beetje rare titel maar okay.
Ik zat gister in de trein tegenover 2 altos, niet van die 'huppel huppel alto is in' figuren maar wat serieuzere altos. En toen drong het pas tot me door. De mannetjes altos willen vrouwtjes zijn en de vrouwtjes mannetjes, of op zijn minst daar meer op lijken. De jongens dragen make-up, nagellak, armbanden, ringen, rokken en hebben vaag haar de meisjes hullen zich in lompe grote t-shirts en lompe broeken waarin het hele vrouwelijke figuur wervalt, slaan grove taal uit en dragen niet veel make-up d(dragen weliswaar wel veel armbanden en haarkleuren) Heb ik het licht gezien of tast ik nog steeds in het duister over de ware beweegredenen van de alto zich te kleden zoals ie doet |
zou wel kunnen kloppen... ik word vaak alto genoemd (t zal wel),
en ik zou eigenlijk best een leuter willen hebben :o (al is het meer omdat ik dan wat makkelijker in de bosjes kan plassen :p ) |
Waarom niet.
Als ze daar goed in voelen, waarom zouden ze het niet mogen dragen. Alleen omdat ze een jongen of een meisje zijn. :confused: |
alweer?
|
Citaat:
jongens reageer ajb een beetje serieus nu :) |
Sommige mensen vinden die kleding gewoon mooier. En ik vind niet dat kleding of make-up maar voor 1 geslacht is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou wel voor een dag een kut willen hebben
|
Citaat:
Ofzo. |
alto=anders zijn dan de andere mensen van jouw leeftijd&geslacht.
als je het van de overmatige alto-heid niet meer weet hoe je nog alto-er kan worden ga je het maar bij het andere geslacht zoeken. |
Citaat:
Nee, ik denk niet dat dat het is. Maar je hebt inderdaad gelijk, het viel mij ook op dat het zo lijkt. |
Citaat:
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. |
nouja ik hijs me niet in lompe grote tshirts draag zelf nagelak en zulke zooi...................en dat nou toevallig die 2 dat dragen daarom zijn niet alle alto's zo
|
Citaat:
Sounds like huppel huppel alto is in dus dan maar zo extreem mogelijk zodat het toch nog echt lijkt to me. Anders zijn zit in je hoofd!!!!!!! |
Kan me er wel iets bij voorstellen. Ze lopen toch ook altijd al te wauwelen over dat 'iedereen eigenlijk bi is' dus waarom dit ook niet, zullen we maar zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat niet voornamelijk provocatie?
Ja, ze zullen het vast ook wel mooi vinden hoor.... |
Citaat:
|
bullshit.
|
Citaat: