![]() |
ik heb morgen sportdag
ik heb morgen sportdag, best leuk zoon dag. in ieder geval beter dan les. wat vinden jullie van zulk soort dagen ?
|
nostalgie :cool: :(
sportdagen waarbij je met de hele klas door het bos moet rennen of voetballen met mensen die totaal niet kunnen voetballen |
achterlijk.
kunne me beter vrij geven. |
Niet leuk
ben een keer met sportdag me schoen verloren om dat ik aan het hardlopen was en me schoen vloog zo van me poot in de sloot ik heb dus een TRAUMA :eek: |
Is altijd wel leuk, mits er een leuke sport op het programma staat.
|
Citaat:
nee joh kan de bneste gebeuren.. mischien nu ook wel gebeurt?! maar ik vind het zelf altijd wel leuk lekker gezellig en je bent eens anders met je klasgenoten bezig dan alleen met school of andere absracte dingen.. CIAO |
Sportdagen waren leuk, vooral voetbal/softbal onderdelen. De rest van de dag maar een beetje lamballen
|
Ik had er altijd een gruwelijke hekel aan, wij deden ook alleen maar atletiek(n)
|
sportdag=spijbeldag
|
Ik vond het altijd top dagen.. Konde we uit vele verschillende dingen kiezen... (y)
|
ik vind sportdagen ook leuk, aleen als er dames zijn die staan dan te kletsen op het veld en niks te doen daar kan ik echt niet tegen :mad: maargoed ik vind zulk soort dagen (y)
|
Tis eigenlijk niets aan, maar het meidenvoetbal maakt veel goed :P
|
ik vond t altijd super!
|
Ik vond ze ook altijd erg leuk, maar ik zou er nu geen behoefte meer aan hebben. :)
|
Citaat:
persoonlijk vind ik t altijd wel gezellig. wij hebben een sportveld bij de school en dan draaien ze echt keihard muziek en ook door de drie gymzalen.. en iedereen is vrolijk.. dat valt ook op.. en met mooi weer tussendoor lekker zonnen :D |
sportdagen zijn kut. net als gymlessen. heb ik nog liever een examen engels ipv dat geklauter is zo'n touw of gemep met knuppels!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |