![]() |
Sperma doorgeven ?
Citaat:
ik vind het wel leuk eigelijk :D wat vinden jullie ervan ? |
Speeksel expres doorgeven via de mond vind ik altijd zo'n jammere onderbreking van het zoenen:) Sperma nooit uitgeprobeerd.
|
bij zoenen speeksel overbrengen heb ik ook zo iets vna: nee doe maar niet ofzo
|
Ne dat vind ik nou niks.
|
Ieuw nee zeg.
|
en als jullie mannen het 2 meiden zien doen ?
(het liefst met jullie kwakkie natuurlijk :P ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gadverdamme
|
Citaat:
|
Je kunt het dan toch ook gewoon doorslikken. Dan heb je al dat gehannes niet.
|
Citaat:
Citaat:
|
neej dankje
|
Snowballing noemen ze dat dus...:o
En het is ranzig om te zien en ik ben net iets te hetero om het uit te proberen. (het idee alleen al :eek: (n)) |
Door pasen? :confused:
|
ach zo smerig is het niet...
heb het al zo vaak meegemaakt dat degene mij meteen zoent nadat ze heeft doorgeslikt.. maar vaak bleef er toch nog een beetje in de mond zitten en dat kreeg ik vervolgens (niet met opzet) naar binnen. En of dat dan een beetje meer of minder sperma is.. dat maakt dan ook niks meer uit. eigenlijk is het ook wel *geil*... de gedachte dat zij met jouwn kwakje wilt *spelen* :o |
nee dankje, ik pas :)
|
Citaat:
|
Het lijkt mij persoonlijk ook echt helemaal niks...
En dat van dat speeksel hoe zie je dat voor je joh? :D Kan er geen voorstelling van maken :confused: |
Citaat:
|
Hm nee lijkt me dus echt niks
|
Citaat:
|
La ma (n)
|
Citaat:
|
hmm. niks voor mij dit :/
|
een woord
ranzig :P |
Citaat:
Sorry. :o |
Ik zou het doen als ik even een moment had van verstandsverbijstering door liefde. Zou nog best goed mogelijk zijn ook.. :o
Maar zij wil dit echt niet, ze is best preuts en houdt niet van smerige dingetjes.. Dus ach ja. :) |
ik kan me voorstellen dat iemand het geil vind (om te zien)
maar ik zou het zelf niet zo snel doen. |
Sperma doorgeven is geil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Michel snapt niet wat sommige daar vies van vinden. bij de jongens kan ik het enigzins nog wel begrijpen.. maar de meiden die hun vriend wel gewoon in de mond laten komen en wel gewoon slikken maar sperma doorgeven smerig vinden.. dat kan ik niet snappen :confused: |
Citaat:
|
mag ie eerst nog wel wat lekkerder sperma krijgen..
:D en hij moet t willen.. |
Citaat:
Het zijn er nu al 3 trouwens :) |
Ik vind het zelfs leuk om een condoom geleegd te krijgen over m'n borsten, dus ach...:p
|
Citaat:
laat je het ook wel eens leeg lopen in je mond? sorry voor deze v raag :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
grr :) |
Citaat:
|
lijkt me wel jah zupah geil :o
wrom ook niet :) |
hmmm nix voor mij... brrrr.... Wel ijsblokjes of roomijs ofzo.
En met de studentendoop hebben we rauwe eieren moeten doorgeven :| |
Citaat:
Ja, je laat het dan gewoon zo'n beetje uit je mond kledderen. Ik word ook graag in mijn gezicht of over mijn borsten heen gespoten. Doorgeven, nou nee. Ook niet van een klodder speeksel. Er gaat al genoeg spuug heen en weer tijdens het zoenen. Ik moet dan ook denken aan Waardenburg en de Jong, die hadden er als cabaretvoortselling een act omheen gebouwd, waarbij ze elkaar steeds erger in de bek gaan spugen. Echt, zo goor! |
Citaat:
|
Citaat:
Sex is pas lekker als je er vies van wordt! |
wat???????????je bedoelt van vriend naar vriendin???dat speeksel lukt wel aardig, maar dat sperma lijkt me nou niet echt wat :eek:
|
speeksel vind ik oke, sperma lijkt me .... apart.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |