![]() |
aparte topic
okee ff een aparte topic, en ik denk da jullie me voo rgek verklaren,maar op de één of andere manier wil ik nog steed een keer met een bas zoenen :D
Hebben jullie dat ook bij een naam of juist een één bepaalde eigenschap? |
Ik wil alleen met iemand zoenen waar ik verliefd op ben..
/me heeft gesproken |
heeh nou bazz je hebt mazzel :D ga der voor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
lijkt me meer toeval eigenlijk.. |
Citaat:
Hoe bedoel je dan :confused: |
Ik wil altijd zoenen met een Tim :D
Maar als ie bas had geheten vonnik het ook goed hoor ;) |
Hahhaa..dit is wel erg origineel moet ik zeggen :D Maar ik heb wat met de naam Robin, kweetnie waarom en ik ken ook niemand die zo heet haha..duz als er nog leuke Robins zijn...;)
|
Citaat:
Maar nee, niet met een Bas, omdat ik geen leuke Bas ken... :) Lijkt me wel cool, ga je uit, zie je een leuke gast en dan vraag je aan hem: Ehm heet jij toevallig Bas? :p xs Juliah |
een Bregje en Kelly lijkt me wel wat.
|
Citaat:
|
En ik wil wel met iedereen zoenen hoor..:D
|
ik heb een bas gezoend, en om nou te zeggen dat ik me er beter door voel..
niet bepaald -x- Chanel |
Dat heb ik ook....
maar dat komt omdat ik een vriendin heb met maar 1 naam... :D... |
haha, dat hebk ook
ik wil met iemand zoenen die juan heet maar bas is ook wel cool ja |
waarom wil je dat dan....kan me er nix bij voorstellen...
|
Citaat:
Ik wil ooit nog weleens met een jaimie of een larry zoenen. |
Citaat:
ga je eens laten nakijken want je heb 'n schroef los ofzo:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
bleg! :rolleyes: |
neit zoenen ofzo, ik wil me gewoon een keer aan een oversexte italiaan voorstellen... kijken hoe hij reageert. Mijn naam betekent in het italiaans namelijk liefje/leuk meisje/schatteboutje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb dat dus NIET met Bassen (maar dat had ik al gezegd :p) Nee, maar als je iemand leuk vindt met een bepaalde naam, dan kijk je verder of er nog andere mensen zijn met dezelfde naam die ook leuk zijn, ofzow :D ehm never mind ;) xs Juul |
Nee, dat heb ik nu nooit :D
Ik heb trouwens ook niet echt de neiging om altijd op een bepaalde naam te vallen :) |
Citaat:
Ik ben Bas :D Maar gaat het niet om eigenlijk :confused: Ik heb altijd al met Aparte Persoontjes willen zoenen ;) Ik heb niet echt dat 1 bepaalde naam me aantstaat. Maar meestal iets met een M of een N :confused: Mirjam/Miranda/Nicolette/SuzaNNe enzowvoorts :p maar voor al bij Mirjam/Miranda dus :) |
Sommige namen komen wel ontzettend geil over en sommige namen komen heel onaantrekkelijk over...
Bijvoorbeeld alles dat met Anne begint vind ik vaak niet mooi Verder zijn er wel van die Latina of Ebony-namen die ik wel ontzettend geil vind niet dat het mijn bureau op en neer doet gaan ofzo maar klinkt gewoon lekk0r |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |