![]() |
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium
Het vorige topic was gesloten omdat er hier en daar wat geflame stond.
Goed, wat vinden wij van dit album? Ik vind het een van de beste albums die ik ooit heb gehoord. |
ooo shit, ik ga m morgen ophalen, vorige week hadden ze m namelijk nog niet. wat ik er van gehoord heb is echt supor.
|
geef maar wat download tips :p
|
Hij staat op EFNet, #rhpxdcc.
|
klinkt erg puik. Die zanger heeft een bereik waar je niet goed van wordt. :S
|
Bijna nog niets van gehoord. We'll see.
|
Zeker niet onaardig (y)
(een van die bandleden, Jeremy Ward, is 25 mei overleden aan een overdosis. Hij was de sound manipulator van de band; stond niet echt in de spotlights en kon waarschijnlijk niet zo goed om gaan met de frustraties) |
Citaat:
|
ik vond ze beter voordat ze bekend waren :cool:
|
wat voor soort muziek is dat?
|
Citaat:
|
Noem t indie. Zit je altijd goed :D of zitten ze op een majorlabel?(gewoon GSL toch zeker?).
|
Citaat:
|
hardcore met jazz invloeden?
|
vreselijk gave cd maar ik moet hem echt nog even op cdr zetten, dat is het soort muziek wat ik niet achter de computer goed kan beoordelen..
|
bij de plato voor €14.99 - GEEN GELD
|
ik kan trouwens niet geloven dat ik The Mars Volta heb gemist in Vera een maand of 3 geleden
|
Holy shit!!! Wat een plaat.
|
Citaat:
|
Ik vind de plaat aardig tot goed. Ik moet even aan de zang wennen, maar als dat eenmaal is gelukt kan hij bij mij uitgroeien tot een fantastisch album.
|
Citaat:
|
Erg koel!!
|
OMFG...dit is echt een ongeloveloos goeie plaat!
|
Ojaaa! Deze cd is inderdaad vet! Na alle lovende kritieken heb ik 'm vorige week gekocht en hij is echt goed! (y) Top-plaat!
En tja, wat voor stijl is het, van alles wat eigenlijk he... In de OOR noemen ze het progpunk ofzo, maja, das de OOR he. Toch ik vind ik die term ook wel iets hebben, maar ik hou het inderdaad maar in de richting van hardcore met jazz en samba invloeden :D 't klapt er in ieder geval goed op! Nu maar hopen dat ze ook op Lowlands komen, dat zou echt iets TE gaaf zijn! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb em @#$^ nog steeds neit binnen.
|
Kheb hem gisteren gekregen, straks ff luisteren :)
|
hmm komt op de lijst.
|
Ok, eerste indruk: heel vet! Ga ze zeker bekijken op Pukkel (y)
|
ik hoorde hem zaterdag op een feestje en ik wil ik hem binnenkort ook zelf bemachtigen
|
ik fik ehm zo ff, dan ga ik het ff in alle rust zitten beluisteren, want ik kan er zo nog nix van zeggen
|
Ze spelen op Pukkelpop,Lowlands en Terremoto
|
neej
maar wel heel erg kewl |
download willekeurig maar iets, ik heb het nog niet goed bestudeerd om te kunnen zeggen wat ik het beste nummer van de cd vind
|
dat had ik je van tevoren ook al kunnen vertellen
|
ik heb Mars Volta beziggezien als support act van de Red hot chili peppers. en mijn mening is duidelijk
Mars Volta SUCKED!!!!!!! sorry maar het is gewoon zo, een paar mannen met afro kapsel die belachelijk staan te doen op een podium en dan nog denken dat ze goed zijn ook, nee dank u!! er moet wel een beetje kwaliteit blijven in de muziek. en dan als support act voor de peppers. excuseer maar ik vind dat een belediging voor de peppers!! de mening van iemand die hoopt duidelijk geweest te zijn. |
Citaat:
flea en john frusciante hebben zelfs op het Mars Volta album meegespeeld Fritz Ze zijn uitgenodigd door de RHCP. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Again. Is t je ding niet dan betekend het nog niet dat ze niet kunnen spelen.
|
Citaat:
En ik vind het btw wel coel :o |
het is inderdaad maar 1 optreden dat ik gezien heb van hen. MAAR het was dus wel een Live performance en dat geeft toch direct een indruk van een groep he!! en hetgeen dat de zanger steeds doet met de kabel van de microfoon om die rond zijn nek te draaien en met de microfoon op de cymbalen van het drumstel slaan. dat is gewoonweg belachelijk. 1 keer is dat wel stoer maar na 25 keer word dat ook afgezaagd hoor.
|
Hij deed t om jou t irriteren.
|
Ze waren idd. in Vera laatst (een tijdje terug alweer) en ze komen misschien weer eind augustus, bron: Verakrant. Dat album ga ik nog wel ff luisteren enzo.
|
Citaat:
|
Wow, ik heb er wat van gedownload en het is best koel.. :cool:
|
oke, nu ga ik het dan echt maar eens een keer downloaden. ik kan er niet meer omheen, lijkt zo.
wat valt aan te raden ? |
Inertiatic esp
Drunkship of laterns Eria Tarka Cicatriz esp |
Iemow Kor knows whatsup :)
pssst Eriatarka aan elkaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |