![]() |
raar vraagje
maar is er een jongen die ooit is klaargekomen terwijl je lul niet helemaal stijf was of is er een meid geweest die dat ooit gezien heeft?
|
NOPE :confused: Jij? :eek:
|
jaa geloof niet dat er mensen die mij persoonlijk kennen dit willen lezen maar gebeurde net bij mij
|
NET nog wel :eek:
Kun je mij vertellen hoe je dat voorelkaar hebt gekregen? :D |
Dat kan, hij is heus niet altijd spijkerhard. Erg moe of een beetje ziek of afgeleid zijn is daar niet bevorderlijk voor.
|
Nee dat begrijp ik wel, maar hoe kun je dan klaarkomen..? :confused:
|
DAT IS CKER EEN RAAR VRAAGJE......... nee ff serieus dat kan niet
|
Volgens mij ook niet... :D
|
toch wel
|
Oh leg es uit??
|
Niet helemaal stijf kan prima, maar er moet wel íets zijn waar je houvast aan hebt. Als-ie echt helemaal slap is lukt het uiteraard niet. Maar om nou te zeggen dat-ie echt keihard moet zijn om te kunnen komen: zeker niet.
|
ja precies, is dus mogelijk.
Dat maak ik ook wel eens mee dat ie toch nog vrij zacht en beetje slapjes is. Orgasme is dan wel iets minder lekker vind ik. Kheb hem toch liever stijf en keihard als ik klaarkom :) |
Ook als ie helemaal slap is kan je klaarkomen (probeer vuurmaken techniek maar eens) maar meestal staat een slappe leuter gelijk aan niet opgewonden dus is er niet zoveel lol aan :p
|
lol, het kan dus wel... ik heb het zeker 75% van de tijd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil dit inderdaad NIET weten, stefan! |
Citaat:
|
Het kan wel hoor. Ondermeer met de 'vuurmaken' techniek, maar ook door met m'n vingers de voorhuid over te eikel te bewegen kan ik zonder dat m'n lul helemaal stijf wordt klaarkomen.
Het orgasme is wel minder heftig, hoe meer opgewonden je bent des te beter het orgasme volgens mij. :cool: |
Tijdens de mastrubatie wel eens ja :p
Dan denk je dat het even moet.. heb je halverwege geen zin meer... maarja dan moet het wel gedaan worden. kan dus wel maar slaat nergens op.. enkel irritant... |
Heb trouwens ook wel eens gehad dat ik gepijpt werd en het niet zo lekker voelde; toen werd ie ook slap maar ik kreeg wel de samentrekkingen van een orgasme. Ach ja, soms is een penis een heel raar ding ;)
|
Niet meegemaakt, maar het kan volgens mij wel.
|
Het is mogelijk, maar ik heb het nog nooit mogen ervaren.
|
Citaat:
|
okay :)
|
soms lukt het niet bij de sex om opgevonden te geraken en dan lukt "het" dus ook niet, maar aangezien je op zo'n moment toch wel orgasme wilt hebben kan je het wel met de hand doen. T duurt dan wel veel langer, en t is niet zozeer lekker als wel een ontlading op zo'n moment.
's ochtends als je nog niet helemaal wakker bent en je toch aftrekt wordt ie meestal ook niet helemaal stijf (bioboek). |
ja een maal..
we lagen al 3 uur ofzo een beetje te spelen, nog geen klaarkomen dus, en toen moest ik ZWAAR pissen.. toen deed me pikkie het niet meer 100%, maar ik was wel super opgewonden, toen ging me vriendin proberen hem weer hard te maken en toen kwam ik klaar met een soort van halve erectie, nou ja meer een slappe eigenlijk |
kan ja
|
eitje! Probeer 'vuur-maken' methode eens op een slappe :p
|
Citaat:
ff serieus: lijkt me niks abnormaals |
ja en soms heb je ook al zo vaak sex achter elkaar gehad dat die piemel niet helemaal meer wil en dan kàn ie niet eens meer helemaal stijf worden maar toch nog wel klaarkomen
dus niet alleen bij masturberen |
heidiiii zoek dan :p
|
Moet die up?
|
jaa was zeer belangrijk
|
Citaat:
|
omg Stefan!
Waarom up jij een topic van jezelf?! :eek: |
Citaat: