![]() |
Matthew Barlow verlaat Iced Earth
:(
http://www.icedearth.com/bandboard/messages/11.html http://www.icedearth.com/bandboard/messages/12.html goed shit dit zeg... ik vond 'm echt een van de geniaalste zangers in metal-land. Z'n stem paste perfect bij de muziek van Iced Earth .. *luistert Dracula* mja, jammer. |
ik zal wel een van de weinigen zijn maar ik vind het wel fijn dat die barlow weg is. Die nrs van iced earth vind ik best aardig, alleen die zang vond ik nooit te pruimen. maar ja, die zanger voor barlow was al helemaal bagger
|
damn wtf?
dit is echt genaaid :( die gast heeft zo'n brute stem.. gaat heel moeilijk worden om hier een goede vervanger voor te vinden en ja de nieuwe cd wordt dus ook weer op geschoven.. vernukte zooi |
Verrot.. zonder zijn stem is die band niks :(
|
verdomme :( 1 van mn favo bands..
en hoe zit et nu met Wacken dan? |
Citaat:
wat een bullshit....muzikaal staat die band ook als een huis, tis niet de zanger die het maakt. tzal moeilijk worden een vervanger te vinden maar niet onmogelijk |
Neuh, maar de zanger bouwt vaak heel erg aan de feel die een band heeft. Zie Axl Rose en Bruce Dickinson.
Vind het ook knap klote dta ie weggaat. De vorige 2 vond ik niet super, maar Matt was top :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja huilebalken.. nirvana zonder kurt cobain klinkt niet, gnr zonder axl rose etc..
|
Citaat:
Iced earth is een band die drift op de goeie songwriting van jon scheaffer. Ik zeg niet dat Matt een slechte zanger is, allesbehalve dat...maar hij is vervangbaar. Om eens een andere naam te noemen, Annihilator heeft al 80 zangers gehad en het songmaterriaal bleef altijd overeind |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Toch jammer dat een band zo lang bestaat, maar om de een of andere reden een relatief kleine fanbase heeft. |
Wavoor muziek maakt Annihilator eigelijk?
|
Citaat:
|
Neen.
|
Citaat:
|
Ik zal er echt niet wakker van liggen dat die knul is opgestapt, zo geweldig vond ik z'n zang niet. T komt er volgens mij op neer dat de hele band vervangbaar is, behalve meneer John Schaffer... (als je t zo schrijft :o)
|
Dus..
Maare, wat voor muziek maken ze? |
de zanger van fear factory komt nu in aanmerking naar het schijnt
power metal met hardcore stem (n) :( |
Citaat:
Iced earth is power metal |
Citaat:
En ja, Iced Earth is altijd een band geweest met huurlingen |
Citaat:
|
jup, maar niet zo vaak bij rock / metal etc
|
Jon schafer is iced earth. Hij is het lichaam. De andere muzikanten zijn slechts kleding. Als iets niet meer goed past of fijn zit vervang je het.(Matt wilde stoppen en toen hij toch een nummertje probeerde voor het nieuwe album zat er geen gevoel meer in).
|
damn.. ik wil ze nog wel zien op wacken :(
|
Citaat:
|
je zegt het zelf, "project"
Iced Earth is ook meer een project van Shafer, en niet zo zeer een band die elkaar al jaren kent en al jaren met elkaar speelde voordat ze doorbraken |
Jon zegt zelf dat de band zijn uitlaatklep is. Hij bepaalt dan ook de sound die de band heeft.
|
ah GVD!!! nu meot je een goede zanger vinden die 500 pakjes zware shag op 1 dag laten roken en hopen dat die stem een beetje erop gaat lijken
|
Is wel zonde, want de stem stond als een huis. Als ze maar niet naar zo'n nichterig hoge stem gaan vind ik het goed. Barlow had ook iets rauws.
Ben benieuwd wat ie nu gaat doen. |
Dit is zo kut...een Iced Earth zonder Matthew :( Geen geniale zang meer straks op wacken, als ze daar dan uberhaupt nog komen en geen lekkere matthew meer kijken....not done dit. (n)
|
Ik heb daar een paar woorden over te zeggen: godverdomme tering.
|
(up)
Ik vind het vervelend, zeker wel. Maar zoals al is gezegd. Hij is vervangbaar. Iced Earth is nog niet afgemeld op Wacken, ze staan op het moment nog op Vrijdag 1 Augustus van 23:45 tot 01:30 dus ik hoop dat ze daar een afscheidsconcert voor Matthew van maken ofzo. @ jnieuwelaar: Hij studeert rechten en wil daarmee z'n leven voortzetten. |
Ik moest wel ff grinikken(grinniken/grinnikken???) toen ik dat zag staan.
Eerst een metalzanger van een brute band, en daarna opeens rechten in. Ik vraag me af of hij advocaat wordt. Hij zingt zich gewoon naar de overwinning toe en de tegenpartij zingt hij gewoon de zaal uit ;) |
idd wel ápart ja :)
|
Citaat:
wordtie wel advocaat van Jon Schaffer :p gaan ze tijdens een zitting dikke herrie schoppen :p |
ik hoop dat ie zijn haar houdt.
hem zien headbangen was toch wel zeer bruut. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me toch echt af hoe hij naar de wc gaat. Vlecht hij zijn haar dan eerst, of gooit hij het naarvoren zodat hij niks meer ziet? |
Hij heeft alleen al een 2 persoons bed nodig om te slapen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |