![]() |
Kattekwaad
Ik had al onze bekers in de kast gevuld met water, en omdat ze nogal lomp die bekers pakken kregen ze al dat water over hun heen hehe. Maar goed, post hier je kwaadaardige streken, want ik ben van plan om meer streken uit te gaan halen.
|
bedoel je van vroeger of van nu
|
Aanbellen bij iemand en als er iemand open doet, vragen hoe laat het is, en na het antwoord zeggen: ´Oh, dan is het tijd om mijn broek naar beneden te trekken!´en dan hard wegrennen.
:rolleyes: Vond ik vroeger altijd ontzettend leuk.... :o Of gewoon belletje trekken, blijft leuk ;) (origineel) |
altijd leuk.. vooral vroeger dan gingen we altijd belletje lellen... dat vonden die mensen altijd niet echt heel leuk... :p :D
|
Vroeger heb ik wel eens rotstreken bij mijn ouders uitgehaald, maar tegenwoordig is het nogal kinderachtig en irritant om te doen.
|
vroeger heb ik keertje de hele tuin geboobytrapped (ja zo noemde ik dat toen nog ja) voor mn buurjongetje..
boomhut van anderen mollen (maar das nog niks vergeleken met mijn buurjongetje, die stak ze altijd na mij in de fik) belletje trekken post van mensen uit de brievenbus halen, versnipperen en weer erin doen uhmmm das van vroeger dan iets minder vroeger is geld jatten van anderen, spullen jatten... umm tja dingen mollen enzo maar ik ben laatste tijd wel braafjes |
Hahaha vroeger heb ik samen met een vriend van mij een dooie kat in de brievenbus bij iemand gedaan... Jammer dat ik hun reactie niet kon zien hehe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geld kan je missen.. maar met een dooie kat doe je mensen echt een trauma aan |
jajaj... lang over deze topic moeten na denken zeker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je suggereerde dat iedereen geld kan missen. |
Vind ik echt ziek, met dooie katten rotzooien:)
|
Citaat:
MAAR 10 euro???? Het doet er niet toe HOEVEEL geld je steelt, het gaat erom DAT je steelt. We hebben het hier over streken en geen criminele organisaties van jou. Stelen is stelen maakt niet uit hoeveel of wat. |
Citaat:
|
Vroeger...met tape balonnetjes achter de uitlaat van auto's hangen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en jij loopt mij af te zeiken terwijl jij voor je lol een dode kat bij mensen in e brievenbus doet jij steelt nog veel meer.. wat dacht je van de spychiater kosten die de mensen hebben gekregen omdat ze daarheen moesten voor het leed dat JIJ hun heb aangedaan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verzin zelf maar 'leuke' streken. Denk dat de mijne te normaal zijn vergeleken de jouwe. :rolleyes: |
wel eens op een feest (bijna iedereen was dronken) een leeg bier flesje gevuld met water en aan iemand gegeven maar verder niet echt kattekwaad :rolleyes:
|
belletje trekken is en blijft gewoon leuk :p
verders....sjah ik doe eigenlijk weinigs schokkends, meer van die kleine gemene dingetjes...maar weet niet wat allemaal... heb wel eens een autorijder die de weg moest weten helemaal de verkeerde kant op gewezen door tuinen heen stormen deed ik vroeger nog wel es... bij een bejaardetehuis aanbellen en dan zeggen dat dat opaatje/omaatje illigale spullen heeft gekocht bij de supermarkt en dat daar een straf opstaat enzow en dat wij van de politie waren maar dat is eigelijk wel gemeen... enne...sjah....ik zal hendig wel wat meer hebben gedaan maar kan het me niet meer herinneren en de tijd is rijp voor wat nieuw kattenkwaad :p :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |