![]() |
Masters Of Reality
Ik vroeg me af of er hier ook nog mensen zijn die naar The Masters Of Reality luisteren? Ik luister het sinds ik die documentaire op Nederland 3 heb gezien, en het beviel me wel. Ik heb samen met een vriend van me, en een drumcomputer High Noon Amsterdam gecovered, en candy girl is ook 1 van de beste nummers.
Verder nog fans van andere stonerrock bands? Kyuss Sloburn QOTSA |
Al die moeite, en geen reacties.. heb ik deze topic voor pietsnot ge-opend? :o
|
ken geen van de bands
natuurlijk qotsa wel maar die vind ik kut david growl vind ik trouwens overal kut ( nirvana , qotsa,foo fighters) |
ik ken 1 cd van ze, the blue garden. ik vind het wel leuk maar meer ook niet. deze stoners kunnen mij meer bekoren:
atomic bitchwax abdullah orange goblin el caco spiritu en natuurlijk kyuss en qotsa |
Master of reality is een album van Black Sabbath..
|
Citaat:
Ik vind masters of reality wel cool, maar soms een beetje te opa-muziek achtig. Ze hebben wel een paar hele sterke nummers enzo. |
Dave grohl vind ik idd 1 van de beter drummers, hij is iig beter dan de huidige drummer van QOTSA.. ik heb de fills vergeleken :P
En wat betreft MOR, opa-muziek :).. ach tjah.. de zanger is ook al een stuk ouder dan bijvoorbeeld Josh homme :) |
Ken wel Masters of Paradise van Tony MacAlpine, een gitaarvirtuoos.
|
Chris Goss is natuurlijk een half cult figuur
ik vond masters of reality nooit zo goed, maar moet ze eens beter beluisteren. Ik eb ze nog een x gemist op dynamo geloof ik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |