![]() |
Help met Nederlands
Kan iemand mij helpen met Nederlands ik moet zeg maar een aantal situatie's bedenken waarin ik een klacht moet behandelen. Het mag overal over gaan!! (y)
|
*een klant komt in de winkel een artikel terugbrengen, er ontbreekt wat of hij doet et helemaal nie.
*je bent de directeur van een leuk bedrijfje. Alleen komen er mensen klagen dat Keesje (?!) niet van de dames af kan blijven. und so weiter.... Is toch nie zo moeilijk?? |
je zou zeggen van niet maar ik moet zo 12 incidenten bedenken en dan wordt het al moeilijker
|
Nog een heel moeilijke:
-Jij bent de conducteur van een trein, en er is een flinke stroomstoring. Paar kwade passagiers komen bij jou verhaal halen. -Jij bent arts in een ziekenhuis. Een bejaarde dame is net overleden, was niet meer in leven te houden. De familie wilde haar niet kwijt en komt bij jou verhaal halen. -Jij bent politieman en iemand spreekt je aan. Hij wil dat je een groepje hangjongeren van een veldje voor zijn flat wegstuurt, maar voor jou is er geen wettige grond om dat op te doen. Je legt hem uit dat die jongeren daar mogen zitten, maar de man is het daar niet mee eens. -Je werkt bij de klantenservice van UPC Nederland, en er is al 24 uur een storing van internet, tienduizenden mensen hebben geen verbinding. Bla-bla-bla... :p |
je bent de eigenaar van een restaurant, en er komt iemand eten.
de persoon heeft het halve biefstuk al op, als hij zich beklaagd dat het niet goed is. Jij moet hem uit leggen dat hij dan niet de helft op had moeten eten... |
ok dat is wel genoeg dank jullie wel
ik kom er nu wel uit (y) |
topic kan gesloten worden. ik ben tevreden. Bedankt! (y) (y) (y) (y) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |