![]() |
Breedte pik
Nog ff een klein vraagje over de breedte van de pik.
Hoe meet je dat in hemelsnaam? Bij de basis van je pik, of bij de eikel? En wat is de gemiddelde dikte? Ik lees er wel een aantal forums over, maar het echte antwoord kan ik maar niet vinden. Vinden jullie vrouwen meer dan 4 cm echt te dik dan? Ps: voordat er vragen komen over mijn dikte: bij de basis is ie 4.8 cm en bij de eikel 4.0 |
Eh, is net te doen. Rustig opbouwen, niet meteen er inrammen svp.
|
Ik vind dik en groot veel lekkerder dan klein, maar dat is mijn mening. Ik wil het echt goed voelen, om het lekker te vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en aan het einde die klamme dot volblaffen. |
jup. gewoon plots in de reet van een wijf steken. snel d'r uit trekken en dan met een schuifmaat de diameter van de gecreerde opening opmeten
|
Citaat:
|
Citaat:
ok, als ik er geen zin in heb, laat ik me pijpen. das lekker joh. |
zekers! en als je d'r bekkie volspuit gewoon d'r neus dichtknijpen. slikken, dat zal ze!
|
Citaat:
ja joh, jij houdt het vergrootglas vast, dan laat zij hem door een pincet gieren en daarna mag je in haar navel. Geil ! |
Citaat:
"beetje schijten, kzit er toch." :D |
zout, ik schil ook zout!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
karton schil ik er af. vind ik niet lekker karton. Snickers schil ik ook. Tot ik alleen nog pinda's over heb
|
Citaat:
|
He jongens, hou het ff serieus aub. Ik wil graag reacties op mijn post.
Wat is nou de gemiddelde dikte, en waar moet je precies meten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn dikte is 34cm maar ik ben ook een extreme dwerg sorry :(
ik schil bounty totdat ik cocosnoten vind :o |
Citaat:
OMFG :D 34cm is nog langer dan een school-liniaal :D |
dikke pikken zijn zo passé.
een lange pik, dat moet je hebben. Dat als je stoot dat d'r hoofd op en neer gaat. |
Citaat:
*klepper-klepper* :D wrom zou je willen meten? Kun je er dan iets aan doen!? |
Citaat:
|
Citaat:
En je meet het door de omtrek te meten, en dan 2*Pi*r^2 gelijk te stellen aan de omtrek, waarbij r de radius is van je piemel. |
Citaat:
bedoel een lul van 34cm breed en 3 cm lang is geen pretje!!! maar de vrouwtjes kicken er wel op :o |
Citaat:
|
Citaat:
wat je ook kan doen: ga met een erectie in een bakkie gips hangen, wacht tot het droog is, voorzichtig overlangs openmaken, weer de twee helften van de mal aanelkaarplakken, volschenken met water, meet hoeveel er in kan, dan weet je het volume open vervolgens een nieuw topic: "hoe meet je het volume van de pik" en verbaas iedereen |
Hahahahaha, dat is ook een leuke volume meten.....
Nee ff serieus. Als ik het breedste stuk pak, dan is dat bij de basis. Maar dat komt maar een heel klein stukje in het meisje. Ik denk eerder dat je een beetje rond het midden moet meten. Of heb ik het nu verkeerd? |
wqas voor jou teveel moeite he om ff een samoerai zwaard te bestellen via internet
|
hm vind dit maar een vaag topic.....lengte okay........maar breedte????
*daar snap ik geen worst van *;) |
Citaat:
DAMES??? Wat is het nou precies.... Wel veel onzin opschrijven en anderen belachelijk maken..... maar verder......... (n) |
Ja, daar ben ik nu ook ineens wel erg nieuwsgierig naar...
Het is dus duidelijk dat de dikte met de omtrek te maken heeft. Wie weet er wat de gemiddelde dikte is dan???? |
De doorsnee van een pik meet je waar je pik het dikst is, was dat nou zo moeilijk?
|
Mjah, je meet het op het dikste punt. Maar hoe meet je de breedte in vredesnaam, is-ie plat van boven ofzo? De omtrek dus... en de gemiddelde omtrek is zo'n 13,5 cm.
Edit: Bij mannen van 20-70 jaar. |
Citaat:
ghehe..en die van het volume is ook geinig...kun je die mal ook nog gebruiken om een standbeeld van je lid te maken :o |
via de yahee vond ik de volgende pagina, over een onderzoek van een condoomfabrikant Lifestyles (?), die hebben er in 2001 op het strand van Cancun 300 opgemeten, met behulp van leuke verpleegsters in een tent met girlie magazines
volgens hun is de gemiddelde OMTREK: *tromgeroffel* 4,972 inches, dus 12,63 cm *nog harder tromgeroffel* dus de BREEDTE is gemiddeld 4,02 cm 75% van de mannen zit qua OMTREK tussen de 4,5 en 5,5 inches (11,43 - 13,97 cm) en 17% zit onder de 4,5 inch, dus qua BREEDTE is het tussen de 3,63 cm en 4,44 cm *legt zijn inmidels rokende zakjapanner terzijde* op een andere pagina over ditzelfde onderzoek zag ik dat ze dus precies OP HET MIDDEN van de pik gemeten hebben de gemiddelde lengte was (omgerekend) 14,92 cm en de link is: http://abcnews.go.com/sections/us/Wo...ffiles155.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Yeah. :D En omdat opschepperij toch vaak onder invloed gebeurt.. Probeer dan maar eens "vierduizendzesentwintighonderdachtenveertig-tienduizendste" uit te spreken. :D Whe, mijn mental picture is hilarisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En nou ist wel genoeg Hans Teeuwen he? ;)
maar goed, te groot lijkt me ook niet alles eigenlijk, ik snap ook niet dat mannen daar vaak zo moeilijk over doen :confused: Maar goed, iig niet gelijk naar binnen rammen, maar lekker rustig aan, lang voorspel tot het meisje goed opgewonden is.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |