![]() |
stomme fout begaan gisteren......
Gisteravond was er een groot feest met allemaal vrienden, familie, noem maar op.
nadat iedereen het nodige op had, ging het feestgezelschap naar huis. Alleen ik bleef met mijn ouders, en zusje achter. mijn pa ging nog even naar de avondwinkel om wat te drinken te halen. Ik hoefde niks meer, want was al zo lam als een tor. mijn moeder en zusje ook overigens. Ik zat tv te kijken, en ineens voelde ik een hand op mijn zak. Ik schrok even, want het was mijn zusje die dat deed. ze vroeg of ik mee wilde naar de slaapkamer. ik voelde me wat ongemakkelijk, want het is en blijft je zusje. maar alcohol maakt je wat soepeler, en ik ben met mijn zieke kop meegegaan, en heb haar vervolgens liggen ketsen. na een paar min. kwam mijn moeder even kijken of wij al sliepen, en schrok zich lam, toen ze de kamer binnenkwam. Na een hoop gepraat, kwam ze ineens op het bed erbij liggen :| wat er allemaal nog meer gebeurt is, hoef ik hoop ik niet uit te leggen, maar ik heb er nu heel erg veel spijt van. Mijn pa weet nog van niks, en mijn zusje, en mijn moeder durven de hele dag niks te zeggen. wat moet ik hier nou mee doen ?? het ergste is, dat ik aids heb, en dat wisten zij niet :( |
Nou, dat heb ik nu ook altijd :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O o o o o o
|
Doe het gewoon over en vertel dan aan't eind dat je aids hebt?
edit: oh en deze keer met je pa erbij |
Ahum, broodje aap verhaal of niet?????
|
Dus nu heeft de hele familie aids? kweenie of ik dit verhaaal moet geloven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stel jullie een serieuze vraag,
help me liever ipv die stomme opmerkingen of het wel echt is ;( |
*doet poging tot nuttig advies* Praat er es over met je moeder en zusje ... ik kan ook niet wat nuttigers verzinnen...
*gelooft het nog steeds niet maar goed* |
Citaat:
Ik dacht dat jij weg was? Je leven gebeterd had? |
Citaat:
gelieve op te tyfen, of help me.. en Qimm, kan het proberen, alleen niet echt makkelijk om dat te vertellen aan goddomme je eigen moeder. |
Citaat:
Niks zeggen, en voortaan alleen nog maar met elkaar naar bed gaan, dan blijft het tenminste binnen de familie. |
Citaat:
|
ik denk dat je het grootser aan moet pakken. Neuk gelijk heel je familie en de buren d'r bij! Iedereen zal delen in je vreugde!
|
Citaat:
Misschien krijgen jullie wel kwantumkorting bij de begrafenisondernemer! Ik zou flink gaan afdingen als ik jullie was. |
Citaat:
tering, als ik een hond had, en die had zo'n kop, dan zou ik zijn kont kaalscheren, en hem achteruit leren lopen. |
Citaat:
|
en da's dan weer zo'n hond die ik niet zou neuken :D
|
Ik wil je wel troosten met een handgranaat in je onderbroek :P
|
Citaat:
alleen wil ik wel eerst even een foto van je zien, anders gaat het hele feest natuurlijk niet door ! |
Citaat:
|
Citaat:
nodig niet iemand uit, waarvan ik niet weet hoe ze eruit ziet. Stel je voor, staat er straks iemand net als poesiefox voor je neus :D godverdetering, zou zelfmoord plegen :D |
Citaat:
|
Citaat:
zo beter ? |
Citaat:
Hoe was je zusje btw? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs met liters drank op moet je nog helder genoeg zijn om zoiets niet te doen. Eigen schuld, dikke bult. Bovendien geloof ik het niet helemaal, dus er kan denk ik wel een slotje op. Zoveel serieuze reacties zullen er niet komen. |
[serieuze reactie]
je moeder vind doggystyle lekker [/serieuze reactie] |
Citaat:
ga ff naar onzin ofzo... |
netzoalsindatvorigetopic:
hahahahahaha, wat grappig.. :rolleyes: |
Citaat:
ik kom met een bloedserieus onderwerp. |
Citaat:
Ja nou. Ach, dood ga je toch, dan is het probleem opgelost. |
Citaat:
|
ach. val dood. aids heb je zogenaamd toch al. leuke grapjes maak je daar over zeg.
:rolleyes: |
hondsdolle_aap,
toen ik je verhaal las, geloofde ik het in het begin nog.... en ook nog toen je moeder je kamer inkwam.... maar het verhaal werd ene stuk ongeloofwaardiger toen je vertelde dat je moeder erbij kwam liggen. je had beter een tweede nick aan kunnen maken. Eentje met het verhaal over je zusje en later dat je met je moeder hebt geneukt, als je had gehoopt op serieuze reacties. sorry hoor.... dit geloof ik niet. En als ik het wel zou geloven vind ik je erg fout bezig geweest. btw, grapjes maken over incest en aids is NIET leuk. |
dit slaat echt helemaal nergens op..
en je maakt met foute onderwerpen grapjes |
Citaat:
|
Citaat:
ahahahahah |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag waarom niet en dan krijg ik al iets wat ik al weet
|
Citaat:
en als je zelf niet kan bedenken waarom niet dan ben je zelf ook niet helemala in orde.. |
Citaat:
|
*zucht* ..
Redenen wil je? wrom wil je redenen kan je die zelf niet verzinnen of ben je zon typje dat geilt op incest en aids? zo niet dan kan je vast wel wat reden bedenken waarom het zielig is voor die kinderen.. hun hele jeugd + verdere leven word letterlijk verneukt door iemand die te geil is om even nara de bar te gaan en iemand te versieren ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |