![]() |
help, ik heb uitslag!
Ik sta helemaal onder met rode bultjes, vooral mijn gezicht. Kben net zo'n rood vlekkenmonster. Het begon op mijn armen en buikn, nu begint mijn gezicht en rug ook. En het jeukt echt ontzettend.. Ik ga zo de dokter maar bellen, maar miss hebben jullie nog tips???
|
Klink een beetje als zonneallergie :) ui de zon blijven dus, mja en vochtig houden met bodylotion ofzo. Maar ga maar wel even naara de dokter :)
|
hmm ja, daar dacht ik ook al aan. Maar t zit ook op plekken waar geen zon in geweest zegmaar. Bodylotion helpt niet tegen de jeuk :( Ik moet 't nog ff tot half 5 volhouden, dan kan ik naar de dokter :)
|
Tegen de jeuk kan je menthol poeder kopen :) dat werkt het beste tegen jeuk :) Gewoon bij de drogist!
|
kheb alles al geprobeerd, geloof me. Van die mentholpoeder, en van die gel van de kruidvat, maar nee. Daarom ga ik ook maar ff de dok zien... Ik haat jeuk, en het heeft ook totaal geen functie. Het is er, maar je mag er meestal niet aan krabben want dan maak je 't erger. Ik weet niet wie jeuk heeft uitgevonden, maar die mag 't ook wel weer afschaffen... Zo, ben ik ff gefrustreerd :D
|
ehm, misschien rare vraag. Maar heb je de waterpokken al gehad? Als je die als kind nl. niet hebt gehad kunnen die later nog steeds gewoon opkomen. Missch. is het dat (aangezien je zei dat de bultjes ook op plaatsen zitten waar geen zon is gekomen.
|
geen id, maar ikh eb ook zoiets gehad, maar dat was omdat ik in vies water had gezwommen
|
Citaat:
|
hmm, de dokter had duidelijk geen zin om zich lang met me bezig te houden.. :rolleyes:
"ja, dat is een allergie, zal wel van de zon zijn" "Ja maar ik..." "Ik zal je wel wat tegen de jeuk geven" "GRAAG!" :D Nu heb ik dus pilletjes tegen 'overgevoeligheid' :confused: Iig, hopen dat ze helpen. Kheb btw de waterpokken al eens gehad :o |
Citaat:
|
Nee, Mizollen. Volgens de bijsluiter kun je er duf van worden... Gaaaap.. :D
|
Of van ander wasmiddel of wasverzachter ofzo, kan ook nog...en zo zijn d'r zat dingen waar je 'rode bultjes' van kunt krijgen.
|
ja idd.. maar ja, als 't maar weer weggaat vin ik alles best :D
|
Allefre is tegen allergie (meerdere allergieen). En behoorlijk onschuldige pil.
Had ook last van allergie, maar 1 pilletje en t was voorbij :) |
Citaat:
Alleen dom dat er op een zo'n strip zeg maar, van 4 bij 6 centimeter maar 5 pilletjes zitten (pilletjes zijn net zo groot als 'de pil') |
Ik heb het ook al jaren.
Hier kan ik niet medicijnen krijgen die sterk genoeg zijn. Gelukkig ben ik half engels en heb ik daar ook nog een dokter. Ik krijg van hem sterkere die best lang geholpen hebben. Nu helpen ze niet heel erg meer helaas. heb het heel erg. Als ik eronder zit mag ik ook niet meer naar buiten totdat het helemaal weg is :( |
*zucht*
so I'm not the only one ik krijg van die grote onregelmatige donkere vlekken op men huid vooral in men hals is dit te merken gelukkig heb ik er geen jeuk aan alleen word ik misselijk als ik in de zon kom en zeer lusteloos |
ik vond 't redelijk vaag omdat mijn huid al aan de zon gewend was. Ben in februari nog naar Egypte geweest, en ik bruin ook altijd supersnel.
Kheb dus mizollen gehad, de jeuk is redelijk verdwenen, heb alleen nog van die bultjes. Doordat ik niet meer krab, zijn ze gelukkig niet meer rood. Aerius, is dat ook op doktersrecept??? |
Mijn vriend zat zondag ook helemaal onder de uitslag (n) ... het is nu nog steeds niet helemaal weg. Verder heeft hij nooit last van zonneallergie oid. Beetje gek dus.
nutteloze reply, sorry |
okee, nu is t echt vaag. Mn zogeheette zonnealergie is verdwenen. En wel nadat ik gister heel de dag in de zon heb gelegen.. :confused: vaaaggh
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |