![]() |
Stereophonics
Wat vinden jullie van deze band, en wat vinden jullie van de nieuwe cd: ''you gotta go there to come back''
Ik ben zeker fan van deze band. Ik ben nog bezig met het luisteren van de cd, dus mijn mening komt later |
De zanger klinkt altijd alsof ie moet schijten, ze beukten helemaal niet op pinkpop, en het klinkt zo fake :)
|
dat schijten van die zanger valt best mee en het is geen hardrock, meer britpop/softrock
|
ik vind het lekkere muziek, ik heb niet de nieuwe cd maar toevallig gister "just enough education to preform" gekocht, en das dus heel prettig om naar te luisteren.
|
Ik weet het, maar ik bedoelde dat het publiek er niet van genoot imo :)
|
ik voind ze vet, kmoet de nieuwe nog beluisteren
|
Ik heb de eerste 2 CD's en die vind ik errug goed. Weet niet echt wat ik nu van ze vind. De enige mening die ik nu over ze heb is dat kelly jones nodig naar de kapper moet want met dat langere haar ziet ie er echt nie uit.
|
ach, het is om aan te horen
|
enkele nummers zijn fijn om eens in de zoveel tijd te horen. maar op de lange termijn zou ik waarschijnlijk een hekel krijgen aan die stem.
ik vind de bandleden zelf sukkels. mja, dat vind ik van alle bandleden die kritiek op radiohead hebben, terwijl hun eigen muziek zienderogen van een lager niveau is. |
Nieuwe cd is best goed te luisteren. Paar goede nummers, maar ook een paar mindere. Over het algemeen een lekker relaxt album net als de vorige 2. (y)
|
Ik vind ze zooooooooooo ontzettend saai (n)
|
nee niet mijn ding, alhoewel dat nieuwe nummer (maybe tomorrow ofzo?) wel een frisse wind door de standaard mtv-playlist is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
i stopped to fill my car up
heerlijk nummer... ze hebben egt fantastisg teksten, mooi kleien afgeronde verhaaltrtjes, egt goed |
Citaat:
|
Gaat iemand ze donderdag nog zien?
|
Citaat:
|
op werchter gaak ze zien
|
kheb alleen dat nieuwe nummer gehoord, en ik vind ze erg goed.
kmoet toch maar eens wat nummers van hun gaan beluisteren Offtopic: nieuw hier ! hiya! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat de zanger een geile stem heeft.
|
ze komen op werchter dit jaar dus jah ik ga ze binnenkort weder zien na het optreden op pinkpop :)
|
Citaat:
|
kvind ze wel goed, heel relaxte muziek :)
|
Ik ken (tot nu toe) alleen het oude(re) werk van hen en dat vond ik altijd wel relaxte muziek. :) Binnenkort maar even t nieuwe spul luisteren.
|
Ik hoorde het nieuwe nummer op de radio en ik vond het opvallend goed (opvallend omdat ik ze vaak wat saaiig vind..).. dus ja.. ik weet niet wat mijn algemene mening is.
:confused: |
Citaat:
|
ze treden 21 oktober op in de HMH. Ik denk dat ik een kaartje ga kopen.
|
vreselijk irritante band
ze komen ook op LL geloof ik, als ik niks anders te doen heb ga ik HEEL misschien kijken |
Citaat:
Ikzelf vind die stem van Jones echt prachtig. Zo lekker hees, sensueel, ja zelfs geil! Ze hebben enkele sterke nummers, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik nog nooit een hele cd van hen geluisterd heb. Wel al zo'n 20-tal nummers gedownload. "Mr Writer" vind ik wel erg goed, hun beste lied denk ik, en meteen ook de song waardoor de Engelse pers hen haat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb ze op werchter gezien >> super. ga ze op lowlands zeker weer kijken |
Citaat:
|
Kheb alleen de eerste cd van hun en ik vind hem super! Idd geile stem leuke teksten...
De 2e ga ik maar es fikken ofzo... |
Ik vind ze erg cool. Ik ga ze zien op Lowlands (y) Die stem is geweldig, chille liedjes ook :)
En ik vind zijn haar juist zwaaar verbeterd :eek: |
Citaat:
|
sexy stem?
hebben we het over dezelfde band? |
Citaat:
hij heeft echt wel een fijne stem. ik vind die ene cover wel leuk hm ben even vergeten welke dat was ik heb JEEP maar luister het nooit. tja. niet zo heel leuk maar wel fijn en lievig |
Citaat:
het doet me denken aan een kleutertje die de hele tijd aan je rokken hangt omdat hij een snoepje wil, terwijl je hem al 20 keer hebt gezegd dat je geen snoep hébt. Maar dan met een lagere stem ;) . Ik word er gewoon enorm mottig van. Maar ik denk dat het aan mij ligt. Maar dan luister ik er gewoon niet naar. Problem solved :) . |
ik vond het duet van Kelly Jones & Tom Jones wel leuk, cover van Mama Told Me Not To Come.
Maybe Tomorrow is nogal suf... |
ik heb Just enough education to perform, maar eigenlijk vind ik het niet echt een geweldige aankoop
|
Stereophonics!!!! *buigt* :cool:
Nu toevallig (ja ofnie :o ) luistert naar I'm Alright *lalalalaaaa once I drank a fish alive* Hoe mooi! Hoe gaaf! |
BORING-
Eerste cds waren nog leuk, toen dachten ze warme 70's muziek te maken en gingen ze lui erbij nemen omdat het zelf niet lukte. En toen ging het saai worden en die rod-stewart rasp stem word je ook misselijk van.. np: Cure - Plastic Passion |
Citaat:
|
Citaat:
ze kunnen allemaal niet zingen is er al 1? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |