![]() |
Condoom omdoen
ik heb 2 vragen over een condoom:
1: Hoe kan je nou precies zien welke kant je hem moet uitrollen? 2: Ik had eerst een condoom om, maar er was toen geen ''uithangseltje'' ( :confused: ) met lucht, is dat heel belangrijk? toen ik klaarkwam bleef wel gewoon alles in het condoom... |
Citaat:
|
als je hem verkeerd uit rolt rol je hem verder op.
|
Citaat:
succes |
Vooral punt 2 is heel belangrijk.
als dat ding er niet aan zit, staat er waarschijnlijk hartelijk gefeliciteerd op je condoom ;-) maareh, zit het er niet op, en je komt klaar, dan klapt dat condoom, en loop je een maand rond met pijn aan je lus. |
Citaat:
hahah ok thx |
altijd lastig die dingen.
ik probeer t wel ns bij mn vriend maar als ik t doe lukt t dus echt never nooit.. en hoe ver moet t? dat vragen wij ons soms wel ns af.. |
Hm ik gebruik ze niet ..
|
Citaat:
|
Het rolletje moet gewoon aan de buitenkant zitten, is toch zo moeilijk niet om dat te vinden?
|
Citaat:
Dan heb je hem dus binnenstebuiten. Doe dan ook even het licht aan en je bril op! |
rolrandje binne anders moet je vanuit binnenuit rollen.
en je moet dat puntje dichtknijpen want als er lucht inzit kan de condoom kapotgaan. als er geen lucht inzit kan de sperma erin. succes ermee |
Citaat:
Nee joh, juist andersom. Je moet het tuutje beetpakken, en dan even schudden, en dan zit hij vanzelf al goed. Dan heb je een kommetje, en datr plant je zo, als een hoedje, bovenop je eikel. Het rolletje zit dan buiten. Dan kun je hem zo naar buiten toe afrollen. Ga maar eens oefenen met een opgerolde sok om je voet doen.. Dat is misschien duidelijker. |
het is zo simpel, gewoon het reservoir dichtknijpen met je vingers, met je andere hand zet je het voorste gedeelte over je eikel en dan rol je hem met diezelfde hand af over je hele penis. Ohhja, en wel zorgen dat ie hard blijft... ;)
|
simpel?
vind t zelf behoorlijk lastig. Heb t ns bij mn vriend geprobeert, maar dat gaat echt absoluut niet. En dan worden we melig en dan is ie niet meer stijf en dan lukt t dus al helemaal niet meer! word echt gek van die stomme condooms.. (en nog zo duur ook :|) |
Condooms zijn toch zo duur niet of vindt je iets meer dan halve euro teveel voor een condoom?
Dat omdoen is gewoon kwestie van oefenen hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
LOL @ sommige replies hier :o
doet me denken aan een quiz die ik laatst in het blad Girlz! las (mjah, ik had niks te doen op m'n werk, dus ging een BrEeZaH-blad lezen) *kuch* Hoe vaak kan je een condoom veilig gebruiken? A) 2x, na de 1e keer binnenstebuiten rollen B) 1x C) Zo vaak je maar wil |
Citaat:
Ik citeer: "Conclusie: Beste koop is de Schlecker Vulkan Natural (€ 2,80 voor 12 stuks). Schlecker is een drogisterijketen met 271 filialen in heel Nederland". Omgerekend kost een Schlecker-condoom € 0,23 per stuk, Durex precies het dubbele. Beste koop wil zeggen: goede kwaliteit voor een redelijke prijs |
Citaat:
ow, lees dat niet.. ns bij mn opa kijken :D maar juist die hebben we niet.. maar vast wel in amsterdam.. zal mn vriend ffies op wijzen.. dat valt idd mee. maar bij die durex die we hadden was t iets van 14 euro voor 24.. dus zeg maar 7 euro voor 12.. das toch zeker vier keer die andere.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |