![]() |
leuke tekst voor achter op je t-shirt
ik heb binnenkort een schoolfeest en wil samen met een vriend een korte tekst achter op ons t-shirt laten drukken.
Wie weet er een leuke en originele tekst ??? |
achter op dus 'voorkant'
|
haha dies goed terror-koe :D
of je doet uhuhm zoiets van: als je dit kan lezen, zet me dan weer overeind. en dan verticaal op je rug geprent :) |
z.o.z.
|
Dit zijn geen tieten, dit is mijn bochel!
|
Als je dit kan lezen vind ik je dus niet intressant
|
Gingori worco xmi1 colinsieak younya dijcku wrokaenkarigtjn cp mlnalloa
|
Citaat:
|
Bestel gratis een Large en dan kan je in die catalogus een aparte afdeling vinden waarin allemaal van dat soort t-shirtjes staan. Er zitten er leuke bij, maar soms ook erg droge. Moet je zeker eens kijken, want ik weet zeker dat je daar zult slagen.
|
Call gas company before drilling
| | | | V |
Toevallig heb ik dit weekend iets bedacht; ik doe op de voorkant van een t-shirt 3 pijlen richting mijn kruis. Op de achterkant komt ter hoogte van mijn schouders de tekst "Provocerend". :)
|
haha lachuh :D
ik ga een 'saai' shirt omdopen tot 'das beter' shirt :D 'Yuck Fou!' achjah tis waar je van houdt he :D |
Citaat:
|
Je pakt me met twee handen, doet je lippen om me heen en zuigt eraan. Wat ben ik?
.......................... |
Een zuurstok.:o
|
'deze tekst word mede mogelijk gemaakt door forum.scholieren.com'
:rolleyes: |
|
If YoU Can ReaD ThIs..
YouR aBouT to Get SaRs |
Je nekt uit je lul...
Je moet niet dronken dat ik denken ben :rolleyes: Ja, dat krijg je als je met hockyers op school zit :( |
heb je examen gedaan?ik heb ooit shirt gehad met op de voorkant:
,,ik zie er dan wel niet zo slim uit..... ën op de achterkant: ,, maar ik ben wel ff mooi geslaagd!!! |
'Ik denk dat ik leuk ben met zo'n afgezaagd tekstje op de achterkant van m'n t-shirt'
|
Hey! Biertje?
(heel origineel :o :rolleyes: ) Zie omme zijde Wie dit leest, moet een biertje voor mij halen en betalen Ik ben vrijgezel blablabla... sorry, niet creatief... |
ik ruk mijn douchekop tijdens het douchen.
als je mij een zakje tikkels geeft... |
'Wat kijk je nou?'
|
Citaat:
|
Evisu.
|
Everyday of my life I'm forced to add another name to the list off people who pis me off. Heb ik dan op de voorkant staan in samenhang met Calvin.
|
Citaat:
die calvin toch... ;) |
|
"De bedoeling was een pakkende tekst, ... maar die heb ik niet."
|
Citaat:
|
BOFKONT :p
l l l V |
voorkant: Kiss my lips
achterkant: not those! ranzig. ik weet :o |
Citaat:
|
I'm a bomb technician...if you see me running, try to catch up.
Heel flauw. |
Fragile
Handle with care En dan zo'n knaloranje shirt.... Ik wil dr eignelijk ook altijd nog een hebben met heel groot CREW erop... Maakt niet uit waar je loopt, je bent gewoon crew:d |
voorkant: FBI
achterkant: Female Body Inspector |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'What I want I get' 'I'm too hot!' 'Tot ziens, u bent de zwakste schakel' ja, ze zijn duf :p :rolleyes: |
Citaat:
|
No entry
:rolleyes: |
Voor: SCHOOL?
Achter: NU EVEN NIET |
Als je me zoekt: ik ben in de wolken...
If I wasn't such a weenie, do you think you'd still love me pretending I'm an airplane on the livingroom floor? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |