![]() |
Het grote Sepultura luister topic
Naar aanleiding van recente gebeurtenissen rondom de band Sepultura, ben ik ervan overtuigd geraakt dat Sepultura vervloekt is. De band is al verantwoordelijk voor 2 stukkende computers en het feit dat er in amerika iemand neergestoken werd toen Sepultura op TMF kwam (bron: Cottoncandy)
Mijn idee was om dit te testen. Als we nu allemaal naar Sepultura gaan luisteren, dan gebeurt er vast iets ergs. Als genoeg mensen dit doen, komen we misschien wel op CNN. Dus zet een sepultura nummer op en post hier welke en wat er gebeurt. Sepultura - Morbid Visions |
ik doe zo mee.
na blikseminslag gister ga ik zo ook ff een cdtje opzetten |
Er is net iemand met zijn fiets op zijn bek gegaan voor mijn deur :D
|
Sepultura - Angel
een cover van massive attack, nu moet er wel zeker iets gruwelijks gebeuren :p :D |
:D
Iemand trouwens al hun nieuwe album gehoord? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn Morbid Visions Cd gaat voort. |
:eek:
Grote brand legt kraakpand in de as Gepost door Arno (Nolius) - dinsdag 3 juni 2003 @ 10:44 - Bron: Eindhovens Dagblad In Eindhoven is afgelopen nacht een kraakpand aan de Tramstraat in het centrum van de stad in de as gelegd door een grote brand. Of er ook mensen in het pand aanwezig waren, is niet bekend. De brand ontstond even na half een. De tien bewoners van de ernaast gelegen zogenoemde 'focuswoningen' (woningen voor invaliden) moesten worden geëvacueerd. Het pand van de voormalige Tapijthal was tot afgelopen weekeinde gekraakt. Na het weekend verlieten volgens buurtbewoners de krakers het gebouw. Zo'n tien brandweerauto's en hulpverleningsdiensten hebben de brand bestreden. |
preventief actievoeren doen ze zelfs aan
want eeh ik wou het eropzetten vloog mijn 2e harde schijf er uit |
ik doe ook mee. Ik wil doden zien :p
Sepultura - Breed Apart |
ook ff rattamahatten maar
|
Geen zin om mijn Wortels cd-tje uit de stapel 'vergeten cd's' te halen.
|
oude kut opnames van morbid visions
|
CUTHROAAAAT CUTHROAAAAT!
Vette band. |
Inner Self
sepultura heerscht nog steeds, chaos ad er achteraan geplakt \m/ |
maar het gaat erom
wat er gebeurd terwijl je het luistert hypothese gebeurt er echt wat? |
ik heb er een vlag van op mijn kamer (y)
trouwens sepultura - live in amsterdam |
Eindelijk een leuke topic
Ik heb nu op mijn pc Sepultura - Attitude, ozzfest 2000 :) Ik ga ze 21juni zien in burgum op waldrock, zin :) |
Sepultura - Corrupted
|
Sepultura;
Arise Choke Refuse/Resist Roots Bloody Roots :o |
Ik zag gister die cover van U2, het is niks..... sorry. 'k vond Roots Bloody Roots wel cool.
|
Ehm.. die gitarist met die jackson is vet, lijkt altijd net alsof ie in een andere wereld is, zo bespeeld hij zijn gitaar :)
|
Is er nou eigelijk wat ergs gebeurt bij iemand?
|
Citaat:
Ik heb last van obstipatie :P |
Sepultura - Territory
En Igor Cavalera blijft gewoon een vette drummer :D |
ja k heb net het topic over iced earth gelezen
slecht nieuws :( :( :( |
Citaat:
Ik heb het gevoel dat het 's avonds gaat onweren, dat kan met de Sepultura gekte te maken hebben. Maar ik had een 9 voor een spreekbeurt Engels over emo. |
Apes of God
Come Back Alive Refuse/Resist live Arise/Dead Embryonic Cells live |
Citaat:
Ratamahatta :o |
Citaat:
En een spreekbeurt over emo? ROFLMAO |
Maar goed punt over dat onweren
|
Boycott
Propaganda Escape to the Void Old Earth |
Citaat:
|
Je leraar wou je snel weg hebben met je emoshit :)
|
Citaat:
Helaas niet het geval: het was de laatste les, en omdat er niets te doen was, werden we eerder weggestuurd! |
Citaat:
|
np: Sepultura-Dead embryonic cells.
Er gebeurt niks, misschien geld het niet voor friesland... |
Citaat:
|
Citaat:
|
roots bloody roots
----- Europese bescherming uitzendkracht gaat niet door Uitgegeven: 3 juni 2003 15:04 LUXEMBURG - Een Europese wet om uitzendkrachten hetzelfde loon te geven als werknemers in vaste dienst, is voorlopig van de baan. Ministers van Sociale Zaken van vier EU-landen, onder aanvoering van Groot-Brittannie, blokkeerden dinsdag het voorstel. Volgens hen schaadt de wet de flexibiliteit van uitzendarbeid en gaan daardoor banen verloren. Het wetsvoorstel uit Brussel lijkt sterk op de Nederlandse wet Flexibiliteit en Zekerheid. In principe krijgen uitzendkrachten hetzelfde loon als hun collega's in het bedrijf waar ze werken. Wanneer er een uitzend-CAO is, gaat die echter voor. Engeland, daarbij gesteund door Duitsland, Ierland en Denemarken, wil dat uitzendkrachten pas na een halfjaar recht krijgen op gelijke beloning. Minister De Geus van Sociale Zaken is fel tegen zo'n regeling. Dan zou de Europese wet slapper worden dan de Nederlandse regeling. "De druk wordt dan groot om Nederland te laten conformeren met de Europese regels", voorspelde hij dinsdag na afloop van overleg met zijn EU-collega's toe. Zolang er geen Europese wet is, is die druk er niet, omdat dan de nationale regels blijven gelden. -- te evil gwoon :eek: |
Citaat:
None taken :D |
Artis laat oudste olifant inslapen
AMSTERDAM - In januari vierde Murugan, de oudste mannetjesolifant van Europa, nog zijn 50e verjaardag, maar enkele maanden later "is zijn kwaliteit van leven onaanvaardbaar geworden", aldus dinsdag zijn verzorgers en het veterinair medisch team van Artis. De Amsterdamse dierentuin laat de olifant inslapen. Hij heeft ouderdomskwalen, waaronder pootproblemen en vochtophoping in de buik. Tot dusver was er altijd hoop op herstel, maar nu niet meer, meldde Artis in een persbericht. Artis heeft moeten beslissen hem uit zijn lijden te verlossen. :( |
Sepultura - Politia
kijken of er iemand voor de deur in een ijsje stikt |
Voor het eten had ik weer Sepultura opgezet, en de spaghetti brandde aan :eek:
|
ik ga het zo weer aanzettten, maar als het dan onweert flikker ik hem eruit hoor.
Evil mensen zijn het. |
ik ben al door m'n bed gezakt
|
En toch vind ik sepultura zonder die Max Calavera minder :(
|
Dead Embryonic Cells - niks gebeurd nog...
|
Kan iemand me ook even inlichten waarom Max Calavera niet meer bij sepultura speelt?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |