Tijgertjuh17 |
03-06-2003 19:22 |
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 03-06-2003 @ 17:12:
wat betekent spw. en zou je dat niet kunnen opzoeken op van die sites van opleidingen(kan er zo effe niet op komen)
en weet je wat ik heb gedaan? ik heb ook waarschijnlijk de havo niet gehaald en dan heb ik met mijn school waar ik mbo ga doen afgesproken dat ik toch in het tweede jaar mag beginnen maar ik moet in de avonduren mijn havo halen(je kunt bij het roc volwassenen onderwijs deelcertificaten halen en dan hoef je alleen dat vak te doen waar je onvoldoende voor staat) maar dit zijn uitzonderingen. en zodoende verlies je geen jaar
|
Mag ik vragen of het je handig lijkt om in het tweede jaar te beginnen???? Een vriendin van mij heeft dat namelijk ook gedaan en is toen blijven zitten omdat ze alle stof van het eerste jaar nie gehad had en het zijn voor 80% andere vakken dan op de havo.
Ikzelf hoop volgende week te horen te krijgen dat ik mijn havo diploma heb, maar heb besloten toch mbo te gaan doen. Ook spw. Op de school waar ik heen ga mag je niet eens meer in het tweede jaar beginnen omdat is gebleken dat je dan een groot stuk mist. Wat ze nu bij mij doen is dat je sneller door mag werken en dus na 2,5 jaar al klaar kan zijn als alles goed gaat. Dan ben ik dus 1,5 jaar sneller dan als ik het op normaal tempo zou doorlopen. :D
|