![]() |
Vraagjes...
Als jongen je oksels scheren, dat wordt toch wel normaal beschouwt? (mn ouders raden me bijna alles af, maar zij zijn niet hier opgegroeid, dus wat kunnen zij ervan weten?)
En de anti-puistjes tandpasta techniek, moet je de tandpasta aanbrengen nadat je de puist hebt uitgeknepen of gewoon als het nog "intact" is? En misschien zijn andere tips voor deze tijd ook wel handig, kkrijg nogal weinig door. |
Citaat:
Ik vind het een beetje raar staan om een hele gladde, kale oksel bij een jongen te zien.. Wel is het fijn als het wordt bijgehouden, dat je dus niet hele bossen onder je T-shirt uit ziet komen. ;) (met een schaartje oid.. :confused: ) Citaat:
aan over houden. Tandpasta aanbrengen als de puist nog intact is.. Stuk minder pijnlijk ook imo. Citaat:
dingen bij. :) (en anders open je gewoon een topic met een vraag oid..) |
Citaat:
Maar ik vind het wel leuk als ze wat worden bijgeknipt of zo, maar scheren, humz...je ne sais pas... :confused: |
Persoonlijk vind ik okselhaar bij een jongen 'horen'.. Bijhouden is idd wel prettig, maar verder zou ik het gewoon zo laten als ik van het mannelijke geslacht was:)
|
Nou oke, scheren, bijknippen, allemaal etzelfde (et slaat erop dat et kortgehouden wordt)
|
Nou...scheren is kort-kort...(stoppels...) Knippen is dat het niet zo lang is dat je er vlechtjes in kunt maken... ;)
|
Trouwens, hoe lang duurt et voordat de tandpasta verwijderd kan worden?
|
Citaat:
's ochtends bij het gezicht wassen.. |
Een kale jongensoksel vind ik niet mooi, er moet wel haar zitten, maar geen lange plukken die je kan vlechten ofzo.
Verder dus het tandpasta op de intacte puist smeren, niet te veel. Ennn... tja... meer weet ik eigenlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan er een pleister overheen plakken, maar beter is het gewoon eerst een uurtje zeker te laten zitten en dus nog niet gaan slapen maar nog wat lezen ofzo. Dan is het wat opgedroogd en gaat het er moeilijker af. 's Ochtends was je het er dan af wanneer het niet eraf is geschuurd van je kussen. Gewoon proberen, lukt wel :) |
wat betreft oksels scheren. Een beetje beschaafd bijknippen is wel mooi, niet helemaal kaal.
En de tandpasta: Helpt voor veel mensen wel, zoals al gezegd 's avonds dr op doen en 's ochtends dr af. Maare tis niet echt gezond voor je huid. (t prikt ook n btje) |
oksels; knippen
tandpasta; niet doen, krijg je alleen maar een droge huid van, het brand, prikt en werkt voor geen meter... Bij mij iig :) Oftewel; gewoon proberen! |
oké sorry maar volgens mij volg ik t niet helemaal meer. Waarom tandpasta op een puistje smeren? Heb ik eigenlijk nog nooit gehoord :o
|
Wel ik heb ooit tandpasta op een puistje gesmeerd, deed verdomd veel pijn en 's morgens zat het er nog even dik en erg als de avond ervoor :eek: :o
|
Ik zou als ik jou was je oksels niet scheren, dat hoeft een jongen helemaal niet te doen! Wees blij dat je je niet hoeft te scheren! :) Maar je moet wel zorgen dat je niet teveel puistjes hebt inderdaad! Je kan ze uitknijpen, je houdt er geen litteken van over verder, maar je kan ook tandpasta of iets anders ervoor gebruiken, er zijn tegenwoordig genoeg middeltjes! Verder zou ik gewoon eens aan je vrienden vragen wat nou echt modern is enzo!
|
Citaat:
|
ik vind dat het hoort bij jongens dat ze okselhaar hebben..maar het moet idd wel een beetje bijgehouden worden. als je ze afscheert heb je wel minder last van zweten...miscchien kun je het een keer proberen..en als het je niet bevalt laat je het weer gwoon staan...
|
Je kunt er ook de tondeuse opzetten:)
Als je heel veel okselhaar hebt, dat het een eindje langs je zij groeit en aan de binnenkant van je bovenarm, dan mag je dat trouwens wel afscheren. Okselhaar moet in de oksels blijven. |
Citaat:
|
ben t eens met iedereen.
scheren niet. kort houden wel. tandpasta helpt. savonds kloddertje .. word hard. smorgens wegwassen. en op intacte puist |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |