![]() |
Waar kotsen jullie van
Hebben jullie voedsel waar je letterlijk moet van kotsen als je het eet, of waar je misselijk van wordt, of van combinaties ???
Ik van alles met warme kaassaus --> macaroni en zo en van de geur van mayonaise vind ik echt walgelijk ! |
soms moet ik kotsen van drank.. maar dat bedoel je zeker niet?
|
Bloemkool!...dat vind ik echt niet te eten, ik kots er nog net niet van.
|
Om de een of andere vreemde reden moet ik sinds de basisschool al bijna kotsen als ik rijstkoek ruik. Ik vind dat echt zo walgelijk ruiken.
|
nix eigenlijk :(
|
appelsap, brrrrr
|
o ja rijstekoek... das egt supersmerig..
|
op de een of andere manier moet ik van koffie steevast kotsen.
|
Spitskool, chineze kool, broccoli, rundvlees,
varkensvlees, aardappel, falafel, alles waar een bepaalde smaak (zoet, zuur etc) teveel aanwezig is, haring, mosselen.. Kan er vast nog een hele waslijst aan toevoegen, dit schoot iig in m'n hoofd. :o |
eieren, orgaanvlees en bruine bonen
|
boerenkool met van die grote stukken (n)
gekookte eieren hutspot met jus (hutspot --> heerlijk / jus --> vieieieies) |
idd orgaanvlees, brie, soms ei, draadjes vlees en droge grote gehaktballen
|
Rode kool
daar ga ik echt bijna van over mn nek :/ Gelukkig eten we het nauwelijks :) |
Aardappeltje die te hard gekookt zijn, daar ga je zo op knagen terwijl ze wat zachter moeten zijn.
Alhoewel, kotsen moet ik er niet van. |
Glazige, dus onvoldoende lang/hard gebakken aardappels...brr :eek:
|
alles waar knoflook in zit..............bahhhhhhhhhh
|
broccoli, en op dit moment van alles
|
Zuurkool *kots* (n)
|
producten die niet goed ontdooit zijn (zoals lasagne, heet aan buitenkant, bevriest aan binnenkant :( )
|
Citaat:
Koeienogen en dat soort dingen, verder zijn er een hoop dingen die ik niet lust maar niet zomaar van zal gaan kotsen. |
letterlijk: bruistabletten, maar dat is nu niet echt voedsel
kolkhalzen: komkommer |
Vanillevla. Als ik dat ga eten begin ik na 1 hap al te kokhalzen en na meerdere begin ik ook echt te nekken.
|
KAAS!!! *bLEGH*
|
Van pasoa,
das zo vies zoet |
teveel zonnebloemolie.
|
bloemkool en spruiten...
|
Ei
En koeienogen en organenvlees enzo, maar dat heb ik gelukkig nog nooit gegeten (en ik ben het ook niet van plan). |
Citaat:
|
Melk!!
Was er vroeger schijnt het allergisch voor, dus nooit gehad. Bij een vriend te eten, krijg ik het ongevraagd voor me neus. Dus ik denk waarom niet, ik had het moeilijk! Gadverdamme! Was thuis en was echt op het randje van kotsen of niet |
eieren, net als MoonMonkey en Daantje_0705
|
Bietjes
|
zo'n bepaald zakje van Knorr oid.. waar je alleen water bij moest doen
paar happen van gegeten, toen moest ik er echt bijna van kotsen :o :/ |
niets
|
breezer, ik vind het superlekker maar 1 flesje is een half uurtje hangen boven een emmer
|
Citaat:
dat eet ik juist heel graag :o |
Boontjes uit een blik of pot. Bah!
En van rundvlees oid. |
Citaat:
jek! (n) |
gewone melk die al een tijdje buiten de koelkast heeft gestaan en dus lauw is geworden. dat is echt een van de ranzigste dingen die er zijn!
en pannekoeken, die zijn ook misselijkmakend!bleh |
ja, makreel, daar moet je echt goed rot van binnen voor zijn om het binnen te kunnen houden.
|
Citaat:
|
Sanwiches met kaas.
Heb er ooit eens van moeten kotsen en sindsdien eet ik het NOOIT meer ! |
ik kots eigenlijk nergens vaan...maar ik hou absoluut niet van aardappulpurree (uit zo'n pakje dan), macaroni/spaghetti en andere pasta's en rijst met kerrie...wel in de nasi dan
|
en van danoontjes...sinds februari dit jaar heb ik geen toetjes (van die yoghurt/vla achtige dingen) meer gegeten...dat komt omdat we toen een film over danoontjes gingen maken en toen hebben we in 2 dagen (in misschien totaal 4 uur ofzo) een stuk of 100 danoontjes gegeten...sinds dien braak ik van die dingen (n)
|
Citaat:
|
Champignons! Echt heel vies...
|
spinazie. de gedachte alleen al (n)
gadver! |
Citaat:
|
nergens van
|
Macaroni met brie en spek en macaroni met ham en kaas. Als ik de lucht ruik word ik al misselijk.
|
Kaas, Mayonaise, gebakken ei
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |