![]() |
Geschorst wegens stoned zijn tijdens schooltijd...
Vandaag ben ik geschorst omdat ik had geblowd in de pauze. Hierdoor mag ik waarschijnlijk niet mee met schoolkamp. Hebben jullie tips voor mij om ze over te halen dat ik toch mee mag? ;)
|
wahaaa stonetje komt om haar loontje.
staat er in het leerlingenstatuut dat het niet mag?? huur een goeie advocaat directeur lief aankijken "ik zal het echt nooit meer doen" of "in het kader van m'n verdere ontwikkeling is het noodzakelijk dat ik participeer in deze excursie" enzo |
Sorry, ik ben een willoos slachtoffer van deze consumptiemaatschappij. Ik had een slechte jeugd, mijn ouders sloegen me, mijn broertje pakte vroeger altijd mijn poppen af en als ik voor mijn verjaardag een blauwe fiets vroeg kreeg ik een rode.
Als dát nog niet werkt... |
rector pijpen.
Nee je hebt niet zo slim gehandeld./ |
nee... boontje komt op zn loontje
had je daar maar aan moeten denken voordat je tijdens schooltijd ging blowen |
Wie gaat dan ook onder schooltijd blowen :eek:
Ik denk niet dat je veel kans hebt dat je mee mag,maar misschien kan je de rector omkopen :D |
Zeker om op dat kamp je weer helemaal knetter te blowen.
|
Ik heb één tip voor je: ga afkicken. Drugs kunnen je flink verkloten, zoals je nu zelf ook ziet.
|
Citaat:
Kom je nooit meer terug. Heb ik op school pas nog heel veel over moeten aanhoren... |
Citaat:
(Offtopic: wat een unanieme reacties hier. :eek: :)) |
Mag ik ff lachen :) Triest, maar ik leef nou eenmaal van andermans leed :D
|
Citaat:
mn broertje was trouwens vorige week 2 dagen geschorst omdat hij lokaalsleutels had gejat en gekopieerd :) |
Eigen schuld, dikke bult.
Ik vind het gewoon terecht dat je nu niet meer mee mag. |
Tis ook wel erg dom om te gaan zitten blowen op school....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, blowen doe je maar in je eigen tijd. En als je daar dan geen tijd voor hebt blow je maar lekker niet. Het is ook dom.
Heel hard smeken of je anders thuis gaan zitten schamen. |
Citaat:
Oke, school zal er waarschijnlijk niet echt blij mee zijn, kan ik begrijpen. Maar geef dan eerst ff een waarschuwing ofzo, zo'n ramp vind ik dit nou ook weer niet. |
Weet je dus dat je zoiets dus niet meer moet doen... Volgende keer beter zou ik zeggen. Hoop dat je er iets vna hebt geleerd (nee ben geen leraar). ;)
|
gewoon een serieus leven beginnen blowen doe je maar in de avond of in het weekend ofzo...ach ja iig zinnige reden om geschorst te worden ik werd geschorst omdat ik vaak laat was/veel lessen niet aanwezig was...maja who gives a fuck als me cijfers goed zijn
|
Eigen schuld, dikke bult. :P
|
Bied je rector een jointje aan. Na een paar trekjes mag je vast wel mee op kamp! :D
|
Citaat:
|
tis behoorlijk dom had je niet effe buiten het schoolplein het hoekje om en daar blowen.
maar de enigste manier die ik zie is bewijzen dat je het niet gedaan hebt anders ben je de lul maarja dat gaat niet want het is iemand van school dus veel succes |
Tja, dat wordt dus een weekend stoned thuis zitten...
|
Citaat:
En vijftien jaar? Waar moet dat heen met deze wereld? |
Citaat:
Oh, wat ben je cool... :rolleyes: |
Eigen schuld :)
|
Citaat:
ok ff ontopic: Inderdaad eigen schuld...van mij mag je blowen..kep ook niet egt iets tegen jouw leeftijd en de combinatie blowen...maar doe dan lekker in je eigen tijd. |
Citaat:
|
iedreen vind t raar dat ze tijdens schooltyd heb geblowd en denkt dat een junk is?? ik blow 1 keer in de 3 maanden en de laatste keer wasook op sgool. dus dat zegt nix...
maar ik zorg wel dat leraren er niet achter komen :D maar ik zou naar mn coordinator gaan en t er over hebebn. jezelf de grond in trappen: 'stom van me' 'snap ook niet waarom ik dat deed' 'realiseer me nu egt dat t kansloos was' etc. en als dat niet lukt.... too bad.... |
Citaat:
|
Citaat:
zij kan precies hetzelfde voelen met blowen als iemand anders met alcohol. Gewoon.. het schept misschien gezelligheid in de groep.. het maakt het meer groep.. enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zou je bij ons meteen van schoo gestuurd worden, dus het valt nog wel mee |
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien was dat ook wel een beetje overdreven Je wordt in ieder geval wel van school gestuurd als er wordt gemerkt dat je blowt in of in de omgeving van de school Is gebeurd, een jongen werd van school gestuurd omdat hij op 100 meter van de school stond te blowen |
Citaat:
|
Blowen op school zou in mijn optiek zelf gelijk moeten staan met schorsing zoniet een verwijdering van de desbetreffende school. :)
|
Citaat:
|
je bent dom geweest wie gaat nou blowe op school. Ik ga meestal van het plein af naar een steegie toe. ff knetteren en dan terug de les in. das hartsikke gaaf om stoned in de klas te zitte. Zorg wel dat je geen lachkick krijgt :D
veel plezier nog |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vin het heel raar dat jij geschorst word omdat je heb geblowd in de pauze :eek: want ik ben zo vaak stoned op sgool en ik wor niej geschorst vaag marja gewoon rector omkopen
|
ik vind het stom en niet stom
-niet stom -> het is pauze -stom -> na de pauze ben je nog stoned en dan ben je niet goed bij de les iemand uit mijn klas ruikte naar wiet en was stoned komt er een leraar naar hem en zegt zo van je ruikt naar wiet hij: "dat kan wel" volgende x maar even een kauwometje nemen na het blowen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |